Het bijhouden van al je vuurwerkorders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stapel papier vorige week al uitgeprint. Goed maar ook, want het was niet de cartridge die moeilijk deed maar de hele verbinding met de pc was weg. Enige keer in 'tjaar dat dat ding nog gebruikt wordt. Wordt hoog tijd dat we gewoon qr codes van de foon kunnen laten scannen! Ouderwetse boel met dat papierwerk! Digital age, baby!

waarom download jij je bevestiging niet op je tellie dan ?

Sommige staat zelfs op dat je 't uitgeprint mee moet nemen, en vroeger wel ns met mobiel aangekomen, vroegen ze om papier omdat ze er nog mee naar bunker enzo lopen om boel bij mekaar te scharrelen. Om nou maar op bonnefooi alleen met foon aan te komen is in mijn ervaring vragen om gedoe, commentaar en moeilijke blikken. Moet eerst ns op elke bon bevestigd zien dat qr/streepjescode genoeg is, zoals bij film/concerttickets. Eerder neem ik het risico niet en ga ik uit van ouderwetsheid.

Ik heb in mijn mailbox een map voor alle bestelbevestigingen.
Verder heb ik een Excel lijst waat ik vuurwerk wat ik bestel meteen inzet als ik het heb besteld.
Vanochtend bij het uitprinten van alle orders en het nalopen daarvan aan de hand van de Excel, kwam ik er achter dat ik één order niet in de map had staan en daardoor nog niet had uitgeprint.

Goede tip dus voor degenen met veel orders en winkels, hou het op enige manier dubbel bij, zo kun je altijd checken of je alles heb uitgeprint en geen order vergeet op te halen.

Ik heb in m'n Google drive een mapje voor m'n bestellingen. Elke winkel heeft dan weer een eigen mapje. In m'n Google agenda heb ik vervolgens de afhaalmomenten ingepland met in de bijlage van die items ook weer de orderbevestigingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan