Hennepplanten geruimd in Neede en Gelselaar

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
image-6418935.jpg

NEEDE/GELSELAAR - De politie Berkelland heeft zaterdagmiddag op twee locaties hennepplanten geruimd.
In een woning aan de Reigerstraat in Neede zijn vijf planten in beslag genomen. Daarnaast trof de politie ook illegaal vuurwerk aan. Tegen de eigenaar is proces verbaal opgemaakt.

Bos
In een bos aan de Haardijk in Gelselaar werden, na een tip, 43 hennepplanten aangetroffen. De planten zijn vernietigd. Wie de eigenaar van de planten is, is bij de politie onbekend.

Hennepplanten geruimd in Neede en Gelselaar
Vandaag zijn op 2 locatie hennepplanten geruimd. In een woning aan de Reigerstraat in Neede zijn 5 planten in beslag genomen.
Tijdens de inbeslagname troffen we illegaal vuurwerk in de woning aan. In totaal lagen er 132 stuks knalvuurwerk. Tegen de eigenaar wordt proces verbaal opgemaakt. ...
Meer weergeven

14449877_524755901062113_7125460760573069114_n.jpg

14370289_524755914395445_2329904509922084023_n.jpg

http://www.tubantia.nl/regio/achterhoek/hennepplanten-geruimd-in-neede-en-gelselaar-1.6439412

Poe Poe, vijf hele planten. Tis toch wat.
En een heel bergje vuurwerk. Tientallen decimeters in de wijde omtrek liep gevaar.

Mijn god, wat een land.

Ik ben er niet in thuis.
Maar je mag toch 5 wietplanten in je bezit hebben!?

Je mag niks in je bezit hebben, maar tot 5 planten en tot 5 gram wordt gedoogd. Dat wil niet zeggen dat de planten niet in beslag genomen worden, maar meestal hangt hier dan geen straf aan vast.
Waarschijnlijk heeft de bewoner dan ook alleen een proces verbaal voor het vuurwerk gehad.

pffff tjonge jonge voor vijf plantjes en een paar pakkies nitraten :frusty: daar zetten ze mensen, tijd en geld op... En als mijn broertje het ziekenhuis in geramd word voor de ogen van twee agenten grijpen ze niet in "om escalatie te voorkomen" en doen ze vervolgens niets met de zaak, niemand kreeg een bezoekje van de politie terwijl ze precies wisten wie het waren...

Die plantjes in het bos lijkt me eerder dat die gedumpt zijn vanuit een binnenhok! Geen topvorming en dat al laat in het jaar de grootte van de plantjes...

Btw 5 planten wordt gedoogd ook de opbrengst beven de 5 gram echter moet aannemelijk en toonbaar zijn dat dit van die betreffende 5 planten komt. Daarom is foto's maken van de planten een goed idee. Zo kan bij vervolging door het OM de foto's door de verdediging gebruikt worden.

Nitraatjes sund...

Back
Bovenaan