Hengelo 05-05-2010

Een rommelige show, maar het was wel geslaagd... er zaten Silver Salutes in de finale verwerkt die met gemak overheersten met de burstknallen :p En tjah, om het nou professioneel vuurwerk te noemen nee... je kunt dit met consumentenspul ook in elkaar fixen.

helaas heb ik dit niet kunnen meemaken was wel de bedoeling maar was toevallig nog op de enschedese straat en toen zag ik het toch nog:D

Ik ben gister ook even wezen kijken :D
Had even afgesproken met diverse freaks: lodyx, subaru, gigabom en nog wat andere bekenden :p
Op zich kwam de show op mij erg warrig over en er zat niet echt een opbouw in..
Wel werd er begonnen met een ode aan twente (gezien de mooie rode fakkels :p).
Er werd veel door elkaar geschoten en erg veel consumenten (maar dat was ook niet verassend aangezien san quinton dit al gezegd had, bedabnkt hiervoor want dan weet je meteen wat je een btje kan verwachten)
De finale was wel leuk op zich, niet bijzonder maar wel lekker veel!

Wel leuk om even te vertellen trouwens: ik heb de persoon van de filmpjes van de vuurwerkshow van 1995 gemaild of hij de show nog digitaal had, dit had hij en mocht ik zo op komen halen (super!). Dus heb de show nu mooi op een dvdtje staan :D

ik ben gisteren ook even geweest.
wilde eerst naar Holten daar was een grotere show maar ik kon het niet meer halen.
de show in Hengelo was groter dan voorgaande jaren,maar idd een beetje rommelig jammer dat ze er niet een beetje betere show neer (kunnen )zetten.
de show in Rijssen 30 april van Wagenvoort was ook niet best dan was Hengelo nog beter.
de finale was mooi vol en veel,en ik heb weer even kruit gesnoven.:D

dsc00007bd.jpg

dsc00008qe.jpg

dsc00009cu.jpg

dsc00018a.jpg

dsc00019ah.jpg

dsc00020o.jpg

Back
Bovenaan