Hendriks vuurwerkshow zorgt voor een groot spektakel

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Zoals ieder jaar kunnen de vuurwerkfanaten hun hart weer ophalen, want Kampeerwereld Hendriks zal een spectaculaire vuurwerkshow organiseren. Het spektakel vindt plaats op vrijdagavond 15 december op de parkeerplaats van Hendriks. De show start rond 19.30 uur en na het vuurwerk maak je kans op één van de vijf gratis vuurwerkpakketten!

Tijdens de vuurwerkshow vrijdag 15 december zal er een scala aan siervuurwerk te zien zijn. Dit is allemaal vuurwerk dat ook online besteld kan worden en dat verkocht wordt tijdens de vuurwerkverkoop voor oud en nieuw. Tijdens de show zal er verteld worden welk vuurwerk er afgeschoten wordt, zo weet je precies welk vuurwerk je moet bestellen. Na de show maak je door middel van een lootje kans op één van de vijf vuurwerkpakketten!

Vuurwerkverkoop online en in de winkel

Vuurwerk kan online al besteld worden bij Kampeerwereld Hendriks. Deze bestellingen kan je dan tijdens de vuurwerkverkoop op komen halen. Dit is op 28, 29 en 30 december en de winkel is voor de vuurwerkverkoop geopend van 08.00 uur tot 21.00 uur. Zondag 31 december is de winkel gesloten. Natuurlijk kan je kiezen uit een ruim assortiment vuurwerk, knal en sier. Maar ook aan de veiligheid is gedacht, zo zijn er vuurwerkbrillen en aansteeklonten verkrijgbaar.

Oliebollen, warme choco en een DJ

Om die spectaculaire vuurwerkshow te ondersteunen is DJ MO6 aanwezig om de show te voorzien van wat fijne deuntjes. En als je het koud krijgt kan je een heerlijk kopje warme choco komen halen, en een dansje op de muziek helpt ook mee natuurlijk! Voor de trek kan er een heerlijke oliebol gehaald worden bij oliebollenkraam Rovers. Wat wil je nog meer!

Bron

Altijd leuk om te lezen dat winkeliers er een compleet feest van maken met prijzen winnen, eten en muziek! Maakt een demo compleet! Voorheen ging ik ook elk jaar naar deze demo in de hoop ook iets te winnen met mijn lootje! Ben geen Proline fan, maar met deze extra's maakt dit een demo echt sfeerverhogend vind ik!

Back
Bovenaan