Help de Partij voor de Dieren!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guusje

VWC lid
De partij voor de Dieren heeft een meldpunt opgezet voor vuurwerkoverlast met als doel een vuurwerkverbod voor heel Nederland.

https://zutphen.partijvoordedieren.nl/meldpunt-vuurwerk-zutphen

PvdD misbruikt meldingen van vernielingen, zwaar illegaal knalvuurwerk en ander vuurwerk wat ruim voor de toegestane tijden wordt afgestoken om een verbod op siervuurwerk tijdens oudejaarsnacht voor elkaar te krijgen. PvdD weet uiteraard dondersgoed dat de meldingen al lang verboden zijn maar maakt listig gebruik van de onwetendheid in de samenleving om het ultieme doel te bereiken. Ook weet de partij dat een verbod op siervuurwerk tijdens oudejaarsnacht de overlast nu niet zal verminderen aangezien die zaken helemaal niet gerelateerd zijn. De meeste mensen, zelfs hondenbezitters, geven ook aan dat ze die paar uur vuurwerk tijdens oudejaarsnacht helemaal niet een probleem vinden.

Het zijn ook vooral hondenbezitters die meldingen doen, maar er staan zeker ook vermakelijke meldingen tussen (zie onder). Het melden is eenvoudig en ongecontroleerd: klik op een lokatie ergens in NL, omschrijf de melding en vul een e-mailadres in.

Ik denk dat het goed is dat wij als liefhebbers de PvdD hierbij ondersteunen en overlast melden van cat 1, brandstichtingen en vernielingen met cakes, maar ook van andere problemen zoals overlast door honden. Waar de PvdD opzettelijk overlast en gebrek aan kennis over de vuurwerkregels misbruikt, staat het ons vrij om hun meldpunt te gebruiken voor echte problemen.

58F7FB43-9580-421F-ABE6-2D2585988D8B.jpg
2A9BB4C4-E246-491B-A6CF-E4A74EBE0EA8.jpg
E484B2D4-EDC7-402D-9C5F-D1B358EA5EE8.jpg
3EBB332B-417B-40A3-AD75-F7AF671AB035.jpg

Snap de bedoeling denk ik, maar uiteindelijk zal de opmerking die we erbij zetten niet boeien maar hebben ze wel weer een +1 melding erbij waardoor het uiteindelijk zal zijn 'kijk eens hoevaak er wat is ingevuld'..

Snap de bedoeling denk ik, maar uiteindelijk zal de opmerking die we erbij zetten niet boeien maar hebben ze wel weer een +1 melding erbij waardoor het uiteindelijk zal zijn 'kijk eens hoevaak er wat is ingevuld'..

Ik vind het ook wel grappig. Maar precies dit. We moeten ze niet in de kaarten spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan