helmond kermis

• Topic starter Topic starter 3xh
  • Startdatum Startdatum

3xh

VWC lid
locatie helmond centrum

las in de krant dat er morgen avond
02-04-09 een vuurwerk show word gegeven ter afsluiting van de voorjaars kermis. en om dat de oude locatie voor de 17e keer (eindelijk na zeer lange tijd) weer word hervad als rondje helmond kermis.
zal waarschijnlijk consumenten vuurwerk zijn!
voor de genen uit de omgeving wel leuk om je avond mee te vullen
show is tussen 22 tot 23u (volgens de krant!)

mvg 3xh

Laatst bewerkt:
hier gister aan genaam verast!
was een goede show en ze schoten jawel konsumenten potjes 2,5 inchjes en pro blokken.
en dat terwijl je er nog geen 100m vanaf stond!
(werd wel geschoten achter hekken)
tog was ik & mede freak hellpyro en angelo en nog iemand. verast dat dit zomaar kan!
al met al erg genoten! maar zal de volgende x een camera mee nemen want dit was verre van wat ik had verwacht!

Ook ik heb de show gezien, en waar de eerste mensen stonden was rond de 30 meter denk ik zo. Potjes waren allemaal consumenten vuurwerk volgens mij, en de candle's waren hooguit 2 inch denk ik zo. Naar mijn weten mogen er niet eens losse shells van 2.5 inch geschoten worden met die afstand.

Ook ik heb de show gezien, en waar de eerste mensen stonden was rond de 30 meter denk ik zo. Potjes waren allemaal consumenten vuurwerk volgens mij, en de candle's waren hooguit 2 inch denk ik zo. Naar mijn weten mogen er niet eens losse shells van 2.5 inch geschoten worden met die afstand.

wat ik heb begrepen bij na vraag is dat er klijne 2 inch (mischien 2,5 inch)
geschoten mag worden om dat het een gesloten terein is en ze de maximum van 50m(het terein) in acht moeten nemen.
wat er is geschoten geen idee maar ut was redelijk mooi allemaal ook die salutjes op het einde!

waar stond jij? wij stonden bij de fietsen stalling tegen het voor hekje

ik stondt er inderdaad van te kijken 3 x h
was uiteindelijk toch een mooi showtje met behoorlijke lekkere knallen
en een paar super mooie tails.

jaah vooral die tails die waren echt heel erg helder!
maar de zomer kermis zijn we er ook weer bij!
ben benieuwd of het dan ook zo lekker knalt;)

idd de helmond kermis is meer vuurwerk maar geen groter caliber(obra gas) terrein is te klijn om groter te mogen schieten!
maar in stads park warande waar konninginne dag word gehouden is vaak groter!
wat overigens nu een optie is om op 5 mei te schieten!

zoals ik begreep zijn ze nog in bespreking om deze te plaatse op 5mei ja!
lees in toppic helmond 30-05

Back
Bovenaan