Heemstede 30/04/2008

Cameo

VWC lid
Weer genoten van een verrassende en denderende show!

Samen met Marty ben ik eergisteren naar Heemstede geweest voor de jaarlijkse Koninginnedagshow. Azuma fireworks staat sinds jaar en dag garant voor een prima show, binnen de gestelde regels van het gebied. Langs de hekken van het RCH terrein troffen we Fire-Fox, die met ons meegenoot van de show.

De opening verliep middels twee oplopende salutes, waarna de shellcombinaties de lucht begonnen te vullen. Er was voldoende afwisseling van effecten en de diepte van de goed gedoseerde salutes was werkelijk heerlijk. Minder shapes dit jaar, maar meer focus op een "full sky". Daarbij stonden mortieren kennelijk in een redelijk scherpe hoek geplaatst, want het was onmogelijk om het spektakel compleet in beeld te krijgen vanaf mijn camerapositie. Het publiek was tevreden en reageerde zelfs uitzinnig op de spektabculaire, met salutes gelardeerde, finale.

Na afloop hebben we nog even heel gezellig na kunnen praten met Denendo (FPM), Vonk (FPM) en Gijs (Zena). Een supergezellig besluit van een geslaagde koninginnedag 2008!

De video is direct te bekijken via Vimeo, maar ook te downloaden via het Museum in zowel Full HD modus als standaard VGA (640x480).

2_vwm_heemstede30042008_thumb.jpg

Klik HIER om naar de Museum downloadpage te gaan.
Klik HIER om de show via Vimeo direct te bekijken.

Groetjes,
Cameo

Bedankt voor het delen van de film Cameo.
Boeiend en onderhoudend verslag heb je geschreven.
Inderdaad een prima show daar in Heemstede.
Continu vol gas, veel shells met mooie varierende effecten.
De mInes zijn prachtig en de salutes heerlijk.
Kan me voorstellen dat jullie je uitstekend vermaakt hebben.
:bye:

Back
Bovenaan