Heavy Shields [Compound]

Artikelnummer: GF183649
Artikelnaam: Heavy Shields
Bruto Gewicht: 18000 GRAM
Netto Kruitgewicht: 2000 GRAM
Aantal Schoten: 170 Schoten
Effectomschrijving: Een 170 schoten tellende show compound box waar echt alles en voor iedereen in zit. Een regelrechte aanraden. Blauw rode, groen glitter boeketten afgewisseld met kleurige mijnen zullen de donkere oudejaars hemel doen oplichten.
Tijdsduur: Ca 100 Seconden
Stijghoogte: Ca 35-40 Meter
Richtprijs: Volgt

Compound Vuurwerk - Heavy Shields - Fireworks For All.PNG

Leuke vooravond box!
Veel kleuren, afwisseling in shapes en mines, geen hele grote boeketten.
Prima voor een uur of 10 :)

Tot nu toe,is dit wel mijn favoriete box. Die lemon with blue,en green strobe with purple dahlia mjam!

Mooie box dit! Leuk gespeeld met schietrichtingen weer, een kleine tempoversnelling erin, en prachtige kleuren met mines erbij. Lijkt me echt een box om in alle rust van te genieten :)

Vind het begin mooi met zijn prachtige kleuren, daar na vind ik hem qua effecten minder worden, dan weer een korte opleving, maar het einde valt mij weer een beetje tegen.

Prachtig! Ik word dol van dat oranje/geel en paars/roze, heerlijk. En geen crackling of goud! Ik ben verliefd. Volgend jaar komt deze in de collectie :) toppertje

Laatst bewerkt:
Deze is echt bijzonder helder gekleurd met hele mooie tinten! Het oranje en roze erin zijn wonderschoon. Omdat er geen goud of zilver bij zit, oogt het echt als een kleurenspel.

Back
Bovenaan