Heavy Legend Voltage 45

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 760
Artikelnaam: Heavy Legend Voltage 45.
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: De energie spat er vanaf. 45 shots blok met extreme TI-Thunders gecombineerd met gouden regens.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 39,95 euro

O.a. te koop bij: Rubro.nl

13317751.6703cdaa.560.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=i1MX2Fn33eo&feature=youtu.be

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooo mooi! Licht aan de prijs of ik um ga nemen.
De combinatie mey goed vind uk heerlijk!

Ziet er geweldig uit, ben benieuwd naar de prijs al zit die in de Heavy legend serie tot nu toe wel goed ...

Dit vond ik persoonlijk een van de mindere cakes. Ti-salutes wel weer bikkelhard,maar in combinatie met de gouden regens,het deed me niet zoveel.

adviesverkoopprijs toegevoegd....let er wel op dat winkeliers hun eigen prijzen mogen vaststellen hiervan...dus ben benieuwd :D

Prima cake, al is het niet helemaal mijn smaak.. De gouden effecten waren prima en ook de salutes waren luid genoeg.. de manier van combineren is echter niet mijn smaak.

13333321.e5d5e29c.560.jpg

Ik heb zo'n cake altijd al gewild en daar is ie dan. Had dit ook als idee toen der tijd opgegeven. Ik vind de cake erg goed uitgewerkt.

Enig minpunt vind ik zelf de hoge prijs, als het enkel goud was dan was de prijs gewoon goed maar door de salutes vind ik het te duur.

Zeker geweldige dreunen, maar voor 40 euro vind ik de boeketten vaag en magertjes. Veel mensen zullen dit wel geweldig vinden maar dit is mijn smaak niet.

Kijk ik snap de negative reacties niet..
We zijn nu verwent met 25gram per schot boeketten.
Maar kom op!..: Goud en salute's wat wil men nog meer.?
Het hoeft niet altijd groot groter groots tezijn...
Ik vind de combinatie goed en salutes mooi en goed uitgewerkt en de advies prijs is oke!!
(De door gestreepte prijs.. Komt vaak wel 5 tot 10euro goedkoper uit in de winkel)
Ik zeg.. Ik neem liever 4 van deze dan 4 secret salutes!
Dit is echt wel mijn style cake!!
Maar smaken verschillen.:wink:

Laatst bewerkt:
Aah salvocake. Salvocakes zijn altijd fijn, helemaal als er nog een crackling mine bij zit :)
Dan ook nog eens afwisselend goud en salutes... ik vind helemaal mooi.

deze cake kan echt voor minder gekocht worden.
heb een prijs in mijn mail die gelijk is aan een silver salute ongeveer.
vind hem dan zeker aantrekkelijk

ik vind hem wel wat hebben hoor, prima cake. misschien toch maar erbij nemen

Back
Bovenaan