Heaven

boozebelly

VWC lid
Artikelnaam: Heaven
Effectomschrijving: 6 semi professionele fonteinen van hemelse kwaliteit voor een bodemprijs! Laat je verwonderen door de extra langdurige effecten

Richtprijs: 3,95 per 6 stuks

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
voor het geld zeker niet laten liggen echt lange fnteinen voor het geld. niet te vergelijken met 4 fonteintjes oin een pak

Dit waren best goede fontijnen, Het viel mij op dat er erg weingig rook vanaf kwam. Kwamen ongeveer 1,5meter hoog, veel fontijn voor je geld.

Wel jammer dat ze alle 6 hetzelfde waren, een beetje meer variatie in effect en/of kleur had van mij wel gemogen.

Heb deze fonteinen afgelopen jaarwisseling ook gehad. bij mij zaten er 2 versies in, het doosje, idd 3 met crackling en 3 zonder. vond het goede fonteinen voor dit geld, leuk om in de vooravond mee te klooien.

mn overbuurman had een paar pakjes voor de kindjes, erg leuk fonteintjes. Ik voelde me een beetje stom dat ik deze niet had besteld, 4 euries voor 6 erg leuke fonteintjes! Dus volgend jaar bestellen maar!

Vorig jaar had ik ze ook voor het eerst, en ik vond het echt heerlijke fonteintjes. Dit jaar haal ik ze dan ook zeker weer! Sterker nog, dit jaar ga ik voor twee pakjes.

Lag het aan mij of waren ze dit jaar minder goed dan vorig jaar. ik had 2 pakjes, maar een aantal kwamen amper een halve meter hoog en waren ook nog een erg snel afgelopen.

Als ze het wel goed doen zijn het wel erg mooie fontijntjes voor weinig.

Lag het aan mij of waren ze dit jaar minder goed dan vorig jaar. ik had 2 pakjes, maar een aantal kwamen amper een halve meter hoog en waren ook nog een erg snel afgelopen.

Als ze het wel goed doen zijn het wel erg mooie fontijntjes voor weinig.

Niks van gemerkt! Bij mij deden ze het even goed als vorig jaar.

Ik vond de ene wel mooier dan de andere, er zat er 1 soort bij die niet zo heel hoog ging, terwijl de andere dat wel ging.

Jup, misschien wel, oude voorraad eruit werken...

Denk dat ik dan ff een slaatje mee ga slaan:D

Ben ook benieuwd naar de Silver Star (€2,00 euro, 2e gratis:D)

Misschien nog een leuk projectje maken met de crush&burn (€3,00) en/of Night Crosser(€4,00)

Ze komen zowieso in de collectie, voor die prijs:)

Uploaden van de prijslijst is bijna voltooid.

Klopt, kreeg laatst ook de aanbiedingsfolder, waar ze nog instonden.
Denk dat ik misschien een voorraadje in sla.

Back
Bovenaan