|HD|Oud&Nieuw 12-13 bij Hardcore0438

hardcore0438

VWC lid
Oud&Nieuw is weer voorbij, voorgaande jaren mijn topics een beetje verwaarloosd wat ik dit jaar wil voorkomen.
Hier de eerste video's:
Trailer:

75mm Lidu Thunderstorm salute

Klein pijlen showtje:

Heb nog tussen de 50a 100 video's dus blijf kijken!

echt een top trailer!!
Zag al aan de shell dat het lidu shells waren top kwalitait!
Heb alleen 2 vragen:
- In de trailer @ 1:21 wat is dat voor een mine cake?
- Tevens als je meer filmpjes heb post ze op dit archief want ik wil meer zien jonguh!!!

:D

Bedankt voor je reactie, op 1;21 zijn 2x de molotov mines van Lesli vuurwerk.
De rest van de filmpjes worden hier uiteraard gepost!

Jammer van alle wegwaaiende effecten, helaas hadden er meerdere mensen last van dit jaar.

2 Filmpjes die niet helemaal gelukt zijn, van het Lesli Daylight vuurwerk. Dit was de 10uur opening bij de vuurwerkwinkel waar ik film.
Daydream van lesli:
Loving War van Lesli:

Jammer dat de rookcake er slecht op staat , en jammer van het donkere stukje in de confetti cake.

Hij zag er spectaculairder uit dan dat hij knalde ja hehe.
Een vriend had hem meegenomen, hij knalde iets zachter dan een fenix.

Lekkere films weer hoor! die Galatico blijft ook heerlijk om erbij te hebben!
zelf stook ik geen losse knal producten meer, maar die galatico vind ik geweldig.

Waar ik oudjaar vierden vloog ook meerdere malen een politie helikopter rond.
werd ik niet blij van en voelden niet echt lekker tijdens het stoken!
tsja de politie wordt steeds intimiderender.
zelfs savonds na 12 uur vlogen ze nog rond.
nee voor mij voorlopig geen zwaar spul meer.

De lol gaat er inderdaad snel vanaf als de politie je de hele tijd in de gaten houd tijdens het stoken.
Hier nog een video, die ik vergeten was te posten, met (bijna) ongelukjes en wat faalmomentjes door de jaren heen. Gefilmd in 2010-2013.

Aangezien het ***weer is even een update. Politie is erg vervelend als je niet legaal spul bezit.
Maar als je na het schieten van een 3'' salute dit anderhalf uur boven je huis ziet hangen word je dus echt niet vrolijk. Oja altijd luisteren naar moeders!!

Waar ik oudjaar vierden vloog ook meerdere malen een politie helikopter rond.
werd ik niet blij van en voelden niet echt lekker tijdens het stoken!
tsja de politie wordt steeds intimiderender.
zelfs savonds na 12 uur vlogen ze nog rond.
nee voor mij voorlopig geen zwaar spul meer.

Sinds 2009 lijkt er een omslag te zijn geweest in Rotterdam en sindsdien is de politie minder storend aanwezig, maar grijpt wel men in bij escalatie. Niet zo gek nadat er enkele zware incidenten in de regio hebben plaats gevonden en de verstandhouding tussen burgers en machthebbers extreem slecht is geworden.
Vandaar dat Aboutaleb is aangesteld om die extreme verrechtsing te verminderen. Punt is dat de rest van Nederland nog steeds schreeuwt om meer politie en controle. Ik denk dat men in kleinere steden en op het platteland de nadelen van een roep om meer politie en strakkere handhaving de komende jaren zal gaan ervaren.

Echter, het valt te hopen dat dit te maken heeft met de noodzaak om te beheersen gedurende een economische crisis. Wellicht dat over zoveel jaar Nederland weer wat relaxter gaat worden.

Back
Bovenaan