Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee, vermeld alleen de actuele prijs. HBL is exclusief verkrijgbaar bij HBL Fireworks en geen andere winkelIs dit sluikreclame Hengelo?![]()
Snap ik hoor, maar heb beetje zelfde gevoel als bovenstaande.. Zou toch fraai zijn als HBL een eigen freak topic krijgt?Nee, vermeld alleen de actuele prijs. HBL is exclusief verkrijgbaar bij HBL Fireworks en geen andere winkel![]()
Snap ik hoor, maar heb beetje zelfde gevoel als bovenstaande.. Zou toch fraai zijn als HBL een eigen freak topic krijgt?
Ik weet hoe het hier werkt GotoDat is niet hoe het werkt hier, maar ik kan je even een pm sturen
HBL Fireworks kwam pas vorig najaar met hun collectie. Het is ook maar 1 winkel in Duitsland.
Dus er zullen geen tientallen mensen zijn die dit gefilmd hebben. Op de FB groep van Vuurwerk & Pyro's United werden filmpjes gepost van 28 en 29 december waarbij alle bakken werden geschoten waarbij het niet waaide. Kan je zeggen dat het echt kwaliteit is en de straat filmpjes zeer overtuigend waren. Hopelijk komt deze FB groep snel terug, inclusief eerdere filmpjes.