HBL Fireworks - Scarface [Compound]

PyroHengelo

VWC lid
Artikelnummer: JLF108-A
Artikelnaam: Scarface
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1998 gram
Aantal Schoten: 108 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 46 seconden
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

HBL Scarface.png

Vorig jaar op de Facebook pagina van Vuurwerk en Pyro's United stonden filmpjes van de gehele collectie die werd geschoten op 28 en 29 december, dus zonder die wind. Zag er echt heel goed uit. Heb zelf de I'll Be Back cakes van HBL Fireworks geschoten. Echt goede burst en spreiding. En de kleuren zijn echt fantastisch.

Opbouw doet me denken aan de Branco van evolution, kan echter vanaf t filmpje moeilijk inschatten hoe hoog/breed de mines komen.

Echt helemaal niemand die hem heeft geschoten? Ik wil de kwaliteit weten van dit blok, als het de oude branco betreft met 50mm mines die je kan voelen is 119 euro prima...

HBL Fireworks kwam pas vorig najaar met hun collectie. Het is ook maar 1 winkel in Duitsland.
Dus er zullen geen tientallen mensen zijn die dit gefilmd hebben. Op de FB groep van Vuurwerk & Pyro's United werden filmpjes gepost van 28 en 29 december waarbij alle bakken werden geschoten waarbij het niet waaide. Kan je zeggen dat het echt kwaliteit is en de straat filmpjes zeer overtuigend waren. Hopelijk komt deze FB groep snel terug, inclusief eerdere filmpjes.

HBL Fireworks kwam pas vorig najaar met hun collectie. Het is ook maar 1 winkel in Duitsland.
Dus er zullen geen tientallen mensen zijn die dit gefilmd hebben. Op de FB groep van Vuurwerk & Pyro's United werden filmpjes gepost van 28 en 29 december waarbij alle bakken werden geschoten waarbij het niet waaide. Kan je zeggen dat het echt kwaliteit is en de straat filmpjes zeer overtuigend waren. Hopelijk komt deze FB groep snel terug, inclusief eerdere filmpjes.

Ja dat zou top zijn, maar ik vind het lastig inschatten voor dit soort bakken.

Back
Bovenaan