Hawk

Ruben

VWC lid
hawk.jpg

Artikelnummer: 52
Artikelnaam: Hawk
Netto Kruitgewicht: 224 gram
Aantal Schoten: 16 schoten
Effectomschrijving: Red palm tree with crackling
Richtprijs: 24,00

Film: Hawk
Tweede film: Condor, Eagle, Fulture, Hawk

Gelieve niet over te nemen zonder vermelding van bron.

Gegroet,
Di Resta :bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie cake, ik vind 24 euro iets te hoog gegrepen maar het zijn wel mooie duidelijke effecten.
Heeft misschien iemand ervaring met Hawk?

Stefan.

De Hawk is net als de Vulture een van de betere 16 schots batterijen uit de Profi serie. De Hawk is hiervan mijn favoriet.

De gouden regen gecombineerd met groene blinkers zijn erg mooi uitgewerkt. Deze effecten vind ik persoonlijk erg hoogstaand als het gaat om mooie effecten, en als deze mooi worden uitgewerkt en zelfs worden gecombineerd is het feesje helemaal compleet.

Hier nog een filmpje van Crazy fireworks,

De film van dit product is hier te vinden, tevens staat deze aangegeven in de openingspost.

Met vriendelijke groeten,
Di Resta

Laatst bewerkt door een moderator:
Stefan.

De Hawk is net als de Vulture een van de betere 16 schots batterijen uit de Profi serie. De Hawk is hiervan mijn favoriet.

De gouden regen gecombineerd met groene blinkers zijn erg mooi uitgewerkt. Deze effecten vind ik persoonlijk erg hoogstaand als het gaat om mooie effecten, en als deze mooi worden uitgewerkt en zelfs worden gecombineerd is het feesje helemaal compleet.

Ja inderdaad. Dit is echt een topper. Keiharde burst. Zeer brede effecten. Witte palmen vallen ook lekker op in de lucht, je krijgt er een verlichte straat door. Deze en de Vulture zijn echt prachtige cakes.

Back
Bovenaan