Harlingen, 27 Augustus 21:30 (waddenpromenade)

richard21

VWC lid
Grootste vuurwerk van Friesland.

Dit jaar afgestoken v.a. de Noorderpier. Goed zichtbaar vanaf de waddenpromenade.

Geschoten door: Dream fireworks

Hopen dat het dit jaar wel door gaat, want deze show is vorig jaar afgelast vanwege de harde wind en windrichting.

Visserijdagen Harlingen 2011

Visserijdagen Harlingen 2011

Woensdag 24 tot en met zaterdag 27 augustus 2011 vindt de 52e editie plaats van de Harlinger Visserijdagen plaats. In 1959 vierde de Friese havenstad haar 725-jarig bestaan: de oorsprong van het festijn, dat vorig jaar tot beste Regio-evenement van Nederland werd gekozen. Vier dagen staat de zeehaven van Friesland bol van muziek, zang, dans, sport, kunst en folklore. Woensdag worden de dagen om 14.00 uur door de burgemeester geopend op het podium op de Kleine Voorstraat, gevolgd door optredens van onder meer Dean Sanders. Er is een kinderbraderie, een standwerkersconcours en een seniorenprogramma met Willeke Alberti.

Om 19.00 uur begint de Visserijdagenloop van 5, 10 en 21 kilometer en om 20.00 uur begint Vispop. Verder zijn er s’ avonds touwtrek wedstrijden en een openingsconcert in de Grote Kerk. Donderdag staat vanaf 14.00 uur de grote Zomermarkt in het centrum en begint om 19.30 uur in de Rommelhaven het WK Wrikken voor roeivletten. Vrijdag start om 14.00 uur de 14e Harlinger Klompzeildag, om 14.30 uur op de Voorstraat de ringrijderij in Friese sjezen met paarden en om 20.30 uur het Grote Sluis Concert. Zaterdag is overdag de Rommelhaven manifestatie, een boeken- en nautische markt, open dag van de visveiling en presentaties van overheidsdiensten, zoals land-, zee- en luchtmacht, reddingsbrigades en het loodswezen. Om 17.00 uur begint de Vlootschouw en om 20.00 uur het Slotconcert. Na het ‘grootste vuurwerk van Friesland’ (vanaf 21.30 uur vanaf de Noorderpier) barst de Nacht van Harlingen los.

sorry Rob, maar ik krijg deze melding:

Deze video bevat inhoud van EMI, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land.
Het spijt ons.

Potjandorie ik zal kijken wat ik eraan kan doen, ik ben hier vandaag al 8 uren aan kwijt geweest om het te uploaden :(

Morgen hopelijk wel online!

Tegenwoordig is het steeds lastiger om muziek onder filmpjes te zetten :(

Moderator, wis deze en 3 bovenstaande berichten maar, zodra ik het filmpje zonder probleem online heb zal ik het opnieuw plaatsen. (gaat alleen nog wel lastig worden om muziek voor onder het filmpje te vinden waar geen copyright opzit)

Laatst bewerkt:
www.vuurwerkbieb.nl @ Harlingen Visserijdagen 27-08-2011

www.vuurwerkbieb.nl @ Harlingen Visserijdagen 27-08-2011

Hopelijk kan iedereen het filmpje nu wel bekijken (inclusief muziek)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan