Happy Power

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 574
Artikelnaam: Happy Power
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:650gr
Aantal Schoten: 140sh
Effectomschrijving: 140 shots compound box met kleurrijke effecten.
Tube diameter: 16mm
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €59,99
Voorverkoopprijs: €59,99
O.a. te koop bij: Rubro.nl

Screenshot_5.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook voor de vraagprijs is er beter te vinden.
16mm is ook wel weer een nieuwe ondergrens zeg (zeker na het zien van de beelden), wat een verspilling van middelen.

Weer een reden om sowieso geen producten onder de 20 mm te bekijken

Heeft er eigenlijk helemaal niets mee te maken hoeveel mm het is. Rubro heeft bij de introductie aan de winkeliers heel duidelijk gemaakt dat dit een low-budget lijntje is met boxen onder het mom "veel shots, klein kaliber, strakke prijs". Niet meer en niet minder. Gericht op de massa en zeker niet op de vuurwerkliefhebbers. Ik vind het voor een 140 shots boxje een prima prijs.

Overigens zijn er genoeg cakes en boxen te vinden met minder dan 20mm die meerdere 25 en 30mm cakes en boxen eruit rammen.

Heeft er eigenlijk helemaal niets mee te maken hoeveel mm het is. Rubro heeft bij de introductie aan de winkeliers heel duidelijk gemaakt dat dit een low-budget lijntje is met boxen onder het mom "veel shots, klein kaliber, strakke prijs". Niet meer en niet minder. Gericht op de massa en zeker niet op de vuurwerkliefhebbers. Ik vind het voor een 140 shots boxje een prima prijs.

Overigens zijn er genoeg cakes en boxen te vinden met minder dan 20mm die meerdere 25 en 30mm cakes en boxen eruit rammen.
Maar niet bij Rubro en Vuurwerkmania, alleen Magnum/Broekhoff heeft dat onder de knie.

Ik doel vooral op Santiago Masters, 100sh turbo cake, 200sh Helsinki Skyscrapers, 300 shots Ultimate Display, 400 shots total display box. Stuk voor stuk toppers waar deze Rubro meuk niet eens een beetje in de buurt van komt.
Helemaal mee eens! Aantal jaar terug Machine Gun van Rubro gehad, die was ook zeker niet verkeerd.
Burst was niet heel bijzonder maar spreiding en tempo maakte alles goed.
Ook was deze niet rommelig en keek ook niet goedkoop wat Rubro nu juist wel doet.

Ze kunnen het wel maar ik denk dat ze vooral naar de productie kosten kijken nu.

Back
Bovenaan