Happy December!

Yo jongens Happy December gewenst!! DE maand der maanden is aangebroken. :yes:

Let's Party!! :sint: :kerst:

christmas-tree-and-fireplace-TWINKLE.gif

Laatst bewerkt:
Yo jongens Happy December gewenst!! DE maand der maanden is aangebroken. Let's Party!!

Yeaaaaah :cool:

Laat de decembernoobs maar komen, de eerste deelnemer was 1 dag te vroeg en houdt het gelijk voor gezien. Ik hoop op een gezellige decembermaand voor iedereen :D :kerst:

Jwtjuh :bye:

Wat gaat de tijd toch snel. Ik werd vanochtend met een heerlijk gevoel wakker en dat is serieus omdat het december is. Natuurlijk de beste maand van het jaar.

Jup tijd van folders digitale aanbiedingen en belangrijkste de nieuwe producten op de demos bekijken.
Nu vuurwerk ook nog een traditie.
In loop de maand de duitste projzen bij aldi nl bedoel dan de grootverpakkongen cat 1 voor een scherpe prijs.
De tijd van meer knallen horen.
De tijd van kou.
De tijd van elke dag vwc.

Jup tijd van folders digitale aanbiedingen en belangrijkste de nieuwe producten op de demos bekijken.
Nu vuurwerk ook nog een traditie.
In loop de maand de duitste projzen bij aldi nl bedoel dan de grootverpakkongen cat 1 voor een scherpe prijs.
De tijd van meer knallen horen.
De tijd van kou.
De tijd van elke dag vwc.

Gister de lidl binnen folder gehad en daar kon je al 3 verschillende pakketjes krijgen.

Gister de lidl binnen folder gehad en daar kon je al 3 verschillende pakketjes krijgen.

Klopt die had ik vorige week al niet echt cheap.
Aldi is 50 crackling balls voor 4 euro ofso zelfde voor knetterlint vele malen intresanter.
Niet dat lidl extreem duur of slecht is hoor.

Back
Bovenaan