Happiness

Robin30

VWC lid
Artikelnummer: KY1212
Artikelnaam: Happiness[CAT1]
Bruto Gewicht: --
Netto Kruitgewicht: --
Aantal per verpakking: 4 stuks
Effectomschrijving: Fonteinen met crackling
Tube diameter: ...
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: 12 seconden per happiness
Adviesprijs: €2,99

china-red-happines-63243553a0e4f718468781.jpg

Die oude, originele hapiness potjes waren toch cat2? Zijn die nog ergens te krijgen?

Zo ver ik weet niet. Heb ze zelf de afgelopen jaren ook niet meer gezien.
Toch wel nieuwsgierig naar deze, over het algemeen vindt ik de cat1 producten van china red niet slecht.

Die oude, originele hapiness potjes waren toch cat2? Zijn die nog ergens te krijgen?

Zo ver ik weet niet. Heb ze zelf de afgelopen jaren ook niet meer gezien.
Toch wel nieuwsgierig naar deze, over het algemeen vindt ik de cat1 producten van china red niet slecht.

Lesli/Vuurwerktotaal heeft zowel een F1 als een F2-variant. Wij verkopen dit jaar beiden. Benieuwd hoe deze versie van China Red het doet.

Mien god, jij spamt het forum ook wel vol met je assortiment hè

Huh? Er wordt gevraagd waar de F2-versies nog te krijgen zijn en er wordt geantwoord dat die niet meer te krijgen zijn. Maar dat is niet het geval, ik reageer als gizmo75/Erwin om mede-liefhebbers te laten weten dat ze er wel degelijk nog zijn en dat ik dat weet omdat wij ze beiden hebben. Ik plaats geen link, ik noem geen winkelnaam, niks. Heeft wat mij betreft niks met spammen te maken?

Huh? Er wordt gevraagd waar de F2-versies nog te krijgen zijn en er wordt geantwoord dat die niet meer te krijgen zijn. Maar dat is niet het geval, ik reageer als gizmo75/Erwin om mede-liefhebbers te laten weten dat ze er wel degelijk nog zijn en dat ik dat weet omdat wij ze beiden hebben. Ik plaats geen link, ik noem geen winkelnaam, niks. Heeft wat mij betreft niks met spammen te maken?

lekker blijven spammen gizmo:cool:

Hij zal het wel sarcastisch bedoeld hebben:wink:

Ik zag ze ook voorbij komen, maar voor mij geen aanradertje. Alleen het doosje oog nostalgisch, de rest is onnodig opgefleurd.

Nog eff terzijde; CAT2 Happiness mogen nog wel toch?

Ik vond de uitwerking van deze hapiness, maar ook die van de vulcan versie, eigenlijk maar erg weinig schelen met een vulkaantje uit de fonteinbak van China Red. Prijs kwaliteit niet al te best in mijn optiek.

Back
Bovenaan