Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die oude, originele hapiness potjes waren toch cat2? Zijn die nog ergens te krijgen?
Zou je bij Vulcan moeten kijkenDie oude, originele hapiness potjes waren toch cat2? Zijn die nog ergens te krijgen?
Die oude, originele hapiness potjes waren toch cat2? Zijn die nog ergens te krijgen?
Zo ver ik weet niet. Heb ze zelf de afgelopen jaren ook niet meer gezien.
Toch wel nieuwsgierig naar deze, over het algemeen vindt ik de cat1 producten van china red niet slecht.
Mien god, jij spamt het forum ook wel vol met je assortiment hè
Huh? Er wordt gevraagd waar de F2-versies nog te krijgen zijn en er wordt geantwoord dat die niet meer te krijgen zijn. Maar dat is niet het geval, ik reageer als gizmo75/Erwin om mede-liefhebbers te laten weten dat ze er wel degelijk nog zijn en dat ik dat weet omdat wij ze beiden hebben. Ik plaats geen link, ik noem geen winkelnaam, niks. Heeft wat mij betreft niks met spammen te maken?
Hij zal het wel sarcastisch bedoeld hebbenHuh? Er wordt gevraagd waar de F2-versies nog te krijgen zijn en er wordt geantwoord dat die niet meer te krijgen zijn. Maar dat is niet het geval, ik reageer als gizmo75/Erwin om mede-liefhebbers te laten weten dat ze er wel degelijk nog zijn en dat ik dat weet omdat wij ze beiden hebben. Ik plaats geen link, ik noem geen winkelnaam, niks. Heeft wat mij betreft niks met spammen te maken?
Wat slaat het op om het dan Happiness te noemen? Totaal niks met de oude versie te maken.jammer weer 1 die er niet op lijkt helaas maar we houden vol![]()