R@lph
VWC lid
BAARLE-HERTOG - Vuurwerkhandelaar Ramon V.G. (37) uit Baarle-Hertog verscheen voor de strafrechtbank in Turnhout, omdat bij een controle in zijn winkel vorig jaar een te grote hoeveelheid vuurwerk is aangetroffen. De opslaglimiet was met 80 kilo overschreden. Volgens openbaar aanklager Marc Van Heupen zou de handelaar beter moeten weten omdat hij al eerder voor gelijkaardige feiten is veroordeeld. De man riskeert een geldboete. V.G. werd op de zitting vertegenwoordigd door meester Karolien Van de Moer. 'De controle vond plaats een dag voor Kerstmis en dan is het altijd erg druk. Hij heeft een vergunning aangevraagd om zijn opslagcapaciteit te verdrievoudigen en die aanvraag kreeg in augustus positief advies van het schepencollege. Ik vraag om de boete te beperken.'
Bron: FPM
Ik meen me vaag iets te herinneren van vorig jaar dat Ramon een Zena vesteging heeft? Klopt dat?
De vergunning om de opslagcapaciteit te verdrievoudigen lijkt me erg goed nieuws. Zo kunnen ze hun collectie nog meer uitbereiden.
Bron: FPM
Ik meen me vaag iets te herinneren van vorig jaar dat Ramon een Zena vesteging heeft? Klopt dat?

De vergunning om de opslagcapaciteit te verdrievoudigen lijkt me erg goed nieuws. Zo kunnen ze hun collectie nog meer uitbereiden.