Hallucinator 2.0

Advies prijs is 30 euro ja
Ik kan ze al krijgen voor 15/16 euro als ze per 6 koop wat ik ook altijd doe voor me projectjes

Het gaat toch altijd om adviesprijzen. De meeste zullen 'm hier wel rond de 18/20 euro kunnen krijgen hoor, maak je geen zorgen. Of je moet natuurlijk je bericht plaatsen zodat wij ze ook voor die prijs kunnen krijgen bij aanbieder-x?

Als ik moest kiezen, liever de originele versie. Maar wat ook leuk is, eerst de originele en deze als 'finale'. Moet deze alleen wel voor dezelfde prijs verkrijgbaar zijn

Veel reacties over de snelheid maar als ik het goed heb begrepen van de heren van Vuurwerktotaal ging deze niet goed bij de demo. De productieversie zou wel de gebruikelijke snelheid hebben.

Net bij papo in Baarn gezien. Ik vond het echt een verschrikkelijk lelijk slecht stuk vuurwerk. Matige knallen, matige boeketten, bijna geen kleur. Als je deze op je verlanglijst hebt zou ik m schrappen.

En nee ik heb niet gefilmd. :p

Heb deze meegekregen bij Rowy ipv de in januari bestelde gewone Hallucinator. Laat hem maar een jaartje drogen, misschien helpt het nog iets...

Back
Bovenaan