Hakutaku

Verwerkt in het 18 uur project voor rond de 100 euro gewoon een prima compound. Niet de grootste effecten maar burst dikke prima zeker omdat deze kooiloos is

Zal straks filmpje uploaden

Flopper! Gelukkig maar 100 betaald was echt van de minste uit me collectie
Ah balen! Hier viel die goed in de smaak. Tails met blauw aan het begin zijn goed heftig. Ook de W-shape in het midden en de finale met dubbele rij is onderscheidend. Burst prima! I-shape tussendoor niet bijzonder, maar goed. Al met al erg tevreden!

Hier was men ook enthousiast. I-shape gedeelte niet bijzonder, prima burst en boeketten maar de waaiers daarentegen maakten hem toch wel bijzonder. Laatste salvos gingen er ook goed op los

Bij jou zag die er een stuk beter uit ik vond de boeketjes echt matig had kleine compound van wolf 20’MM die een vele grotere spreiding hadden
Zonde ja! Nu moet ik zeggen dat ik Vulcan ook nooit schiet voor de enorme burst en spreiding. Wél voor de fijne kleurtjes en effecten/patronen die je bij een ander niet ziet. Misschien dat daarom mijn beleving anders/positiever is.

Zonde ja! Nu moet ik zeggen dat ik Vulcan ook nooit schiet voor de enorme burst en spreiding. Wél voor de fijne kleurtjes en effecten/patronen die je bij een ander niet ziet. Misschien dat daarom mijn beleving anders/positiever is.
ja precies ik schiet normaal ook nooit vulcan het de compound x ook 2x die vond ik dan wel weer prima maar meer vanwege de variatie die erin zat tails , fluit , waaier

Back
Bovenaan