Hafenfest Duisburg ''Ruhrort in flammen'' (19-08-2011)

Firecrack-R

VWC lid
Hallo freaks,

Aangezien oud en nieuw weer voorbij is, ben ik mezelf maar weer 'ns gaan richten op schows:)

Vorig jaar was ik in Duisburg toen daar het jaarlijkse havenfest bezig was. Een grote kermis die word afgesloten met een erg mooi vuurwerk. In mijn ogen zeker aan te raden! De show vind dit jaar plaats op vrijdag 19 augustus(2011) En duurt +- een half uur.

Het vuurwerk word vanaf de brug tussen Duisburg en Ruhrort afgestoken, het max. kaliber is mij niet bekend maar ik vermoed dat het rond de 300mm ligt.

Grote buizen

Fotootje geschoten door m'n stiefpa

Hier nog een filmpje van de finale, geen al te scherp beeld maar wel een leuk filmpje:D
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

grtzz

Laatst bewerkt:
Ja de finale was zeker kicke! Maar de rest van de show was ook zeker netjes te noemen. De show word geschoten in thema's, veel blokken en goede shells worden er geschoten erg mooi:)

Aanradertje.

heb net op youtube de show van 2009 zitten kijken en wel de moeite,ook wel mindere stukken erin maar wel een half uur lang vuurwerk,alleen valt deze show dit jaar samen met knokke heist das wel balen!

Back
Bovenaan