Gunmetal

is dit productie, lijken me nogal dikke boeketten voor een 348 grams cake

vraag ik me ook af , minder dan 14 gram p/s. wil hem er nog graag bij bestellen maar twijfel of de effecten zo groot zijn. (vorig jaar met de vision ook in de aap gelogeerd )

iemand deze op een demo gezien?

Gewoon niet kopen net wat je zegt de vision leek ook een mooie exemplaar...

Laatst bewerkt door een moderator:
@pyrohond eerlijk toegegeven de sterling Thunder is een mooi ding, echt zijn geld waard

Laatst bewerkt:
Ja daar zat ik gisteren nog naar te kijken. Maar hier was er weinig reactie op. Heb m nog niet mogen aanschouwen, maar springt er zeker wel uit met de rest van het aanbod.

Ja daar zat ik gisteren nog naar te kijken. Maar hier was er weinig reactie op. Heb m nog niet mogen aanschouwen, maar springt er zeker wel uit met de rest van het aanbod.

misschien niet de hardste knalcake maar wel met grote boeketten, deze komt sowieso wel in de collectie

Ik vind dit geen verschrikkelijke cake. De prijs vind ik nog steeds te hoog ik geloof dat het bij gbv erger is geweest! De boeketten waren groter en beter gevormd dan dat ik van gbv in deze prijsklasse gewend was. Ik heb het geld er niet voor over maar ik kan deze cake niet afraden.
Wat wel jammer is is het verschil met hun eigen film. Maar dat lag dan weer wel in de lijn der verwachtingen!

Ik vind dit geen verschrikkelijke cake. De prijs vind ik nog steeds te hoog ik geloof dat het bij gbv erger is geweest! De boeketten waren groter en beter gevormd dan dat ik van gbv in deze prijsklasse gewend was. Ik heb het geld er niet voor over maar ik kan deze cake niet afraden.
Wat wel jammer is is het verschil met hun eigen film. Maar dat lag dan weer wel in de lijn der verwachtingen!

dikke dikke merci, dan sla ik hem over, koop ik liever de 1.2" Brocade to red strobe van zena.

Back
Bovenaan