Gun papa zijn verzetje

Heerlijk!!! Het kan wel dat er een journalist positief is over ons aller geliefde vuurwerk.

Papa's van de lage landen: geniet maar knal verstandig, Ik doe het ook :D

Ik BEN GEEN PAPA!!!!
Ach, voor iedere Sigaar is er wel een Senorita. En voor je het weet heb je een huis vol Cigarillo's
vwm_smoking.gif

Maar serieus; fijn dat er ook mensen "buiten het wereldje" eens de pen ter hand nemen om een opbouwend en positief stukje te schrijven. Kan mij er dan ook helemaal in vinden. :bye:

Als papa kan ik dit stukje helemaal begrijpen en zou het ook zelf geschreven kunnen hebben... Nu ben ik geen redacteur van een krant en zou ik weinig mensen bereiken (en het ook niet zo netjes kunnen formuleren denk ik):p

ik ben ook pappa, alhoewel nog maar 1 jaar,
Maar mijn zoontje vond blinq helemaal top. Hij begon te springen en te lachen als een gek;-)
Als zelfs dat verboden word?

greetzz

mooi stuk!! en helemaal waar. ik was met oud en nieuw nog even langs me vader geweest en er waren wat vrienden. allemaal rond de 50 jaar :p gingen wij naar buiten hun allemaal mee (alle mannen) en ze vonden het wel erg leuk :D en ook hier in de buurt (waar niet super veel kids wonen) steken veel mensen (volwassenen) vuurwerk af :D

Back
Bovenaan