GSTV. Gezellig vuurwerk afsteken met Arno Bonte

Wel een geinig filmke,:) Maar meneer snapt nog steeds niet,dat zijn hervormen (Ik noem het verklooten)van de tradite,helemaal niet kan. Het weer,kent hij dat wel? Ik bedoel leuk een jaar wachten op een show,maar dan opeens een flinke storm. En dan kunnen we weer naar huis,zonder een vonkje plezier. Ohja hoeveel geld,zou een aantal centrale shows kosten? Voor het gemak,miljoen of 2. Dat is dan ook,naar de knoppen,en weer van ons centen natuurlijk. Ook zijn er niet genoeg schieters beschikbaar. En die zullen dan zelf natuurlijk,ook die opleiding moeten betalen. Ook het organiseren van die shows,kost geld,posters,internet advertentie,s. De kraam voor de oliebollen,de biertent,enz De pishokken,en zo kan ik nog wel doorgaan. Nee toch echt 100% zoals het hoort,en hoe het is. Daar ben ik voor. Gewoon zelf lekker stoken. Mijn wens voor 2013: Dat Arno Bonte,kapt met z,n politieke verlorenheid,en een andere baan zoekt. Ergens ver weg,in een jungle met enge beesten,:p

Meneer Bonte kan het gerust verbieden hoor, maar dan gaat half Nederland de grens over, en dan laten we zien wat hij heeft veroorzaakt. Die man heeft waarschijnlijk vroeger nee te horen gekregen van zijn ouders toen hij om rotjes vroeg, en daarom neemt hij wraak op ons.

Het kan ook zijn dat hij te lang heeft zitten blowen in de door hem gelegaliseerde coffee-shops, dan krijg je vanzelf wel die waanideeën.

Uiteindelijk maakt het niet uit wat we tegen hem zeggen, want zoals de afgelopen jaren is gebleken heeft deze man een plaat voor zijn kop. Hij weigert van perspectief te veranderen, alles te relativeren, en alles door grondig te doorzoeken zoals het hoort. Nee hij wilt een verbod, en hij verzamelt alleen de argumenten die het ondersteunen, en alle tegenargumenten ontwijkt hij op elke mogelijke manier. En doordat hij ook met allemaal ja knikkers om een tafel gaat zitten (Lange Frans toentertijd) kan je hem nooit een keer met de rug tegen de muur zetten.

Dan is het uiteindelijk goed dat GeenStijl bestaat, wat als deze wat kunnen, dan is het wel mensen met de rug tegen de muur zetten!

Ik moet behoorlijk lachen om de reactie hierboven, op een positieve manier :p
Die Arno toch..

als ik arno zijn reactie in dit filmpje zie bij die 2 matten vind ik het nog wel meevallen.
Hij zegt gewoon dat hij het niet leuk vind omdat het stinkt en een hoop kabaal maakt. Dat is gewoon zijn mening. Eigenlijk hadden ze Arno ook gewoon 's nachts mee moeten nemen door een wijk als er siervuurwerk wordt afgestoken en dan om zijn mening vragen. Dit is eigenlijk een eenzijdig beeld van zowel Arno zijn mening als van vuurwerk.

als ik arno zijn reactie in dit filmpje zie bij die 2 matten vind ik het nog wel meevallen.
Hij zegt gewoon dat hij het niet leuk vind omdat het stinkt en een hoop kabaal maakt. Dat is gewoon zijn mening. Eigenlijk hadden ze Arno ook gewoon 's nachts mee moeten nemen door een wijk als er siervuurwerk wordt afgestoken en dan om zijn mening vragen. Dit is eigenlijk een eenzijdig beeld van zowel Arno zijn mening als van vuurwerk.
Inderdaad. Gisteravond had ik beter kunnen filmen. Ik kan om me heen draaien en dan zie ik heel mooi vuurwerk en ontzettend veel gezelligheid.

Geweldig filmpje! Meneer Bonte wordt gewoon neergezet als zeikerd! Hij zal vast een heel ander verhaal opgehangen hebben maar ze hebben het leuk gemonteerd!

Dat het Arno zijn mening is dat hij vuurwerk vindt stinken en dat het kabaal maakt, dat is duidelijk. Maar deze man probeert elk jaar weer met zijn geheven 'mag niet' vingertje het te verpesten voor de rest. Dat hij vuurwerk niets aan vindt, dat is prima. Dat mag. Maar elke keer probeert hij het weer te verpesten. Als zijn idee afgewezen wordt omdat het gewoon niet kan, dan komt hij het jaar er weer drammen op een nieuwe manier. Het is gewoon te zielig voor woorden. Hij lijkt wel een oude linkse babyboomer met zijn gedram. Maar daar heeft hij de leeftijd niet voor. Waarschijnlijk 'the next-generation babyboomer'.

Zou echt geweldig zijn wanneer Bonte één van onze VWC leden tegen kom.
Dan zou het prachtig zijn om met hem een mooie discussie aan te gaan en van jouw mening hem iets wijs laat maken.
Wel een heel leuk filmpje maar de reacties van Bonte zeg genoeg: Citeer *het stink en maak lawaai*

Azui als dat altijd zijn antwoorden zijn, zal ie wel echt een rot leven hebben. Er zijn zoveel dingen op de wereld die lawaai maken en stinken :D

Mijn broekhoest ruikt ook niet zo lekker en maakt ook lawaai!

En Arno zullen we buikloop dan ook maar verbieden:p

Back
Bovenaan