Grote partij illegaal vuurwerk uit Polen onderschept; vuurwerk was onderweg naar adre

ylke

VWC lid
foto.png

Hengelo - De politie laat vanmorgen weten dat er afgelopen woensdag een grote partij illegaal vuurwerk onderschept is. Dit vuurwerk, afkomstig uit Polen, was onderweg naar een adres in Hengelo in de wijk Hasseler Es. De politie heeft de partij in beslag genomen. Er zal onderzoek worden gedaan naar de verzending. (bron: Wijkagent HasselerES/wa_HasselerEs)

Read more at http://112twente.nl/16179#ezsh5UiZEx8UAKBE.99

Bewoners van het adres, jullie weten van niks. Het pakket was wel onderweg, maar nog niet aangenomen. Iedereen kan vuurwerk bestellen en laten afleveren op welk adres dan ook.

Bewoners van het adres, jullie weten van niks. Het pakket was wel onderweg, maar nog niet aangenomen. Iedereen kan vuurwerk bestellen en laten afleveren op welk adres dan ook.

Ze zullen toch echt ook bestel gegevens nodig hebben denk ik als hobby advocaat,anders is het net de pizza truc bv ik woon tegen over jou en ik mag jou niet bestel 10 pizza,s en laat ze bij jou bezorgen.zelfs als ik een pakket aanneem wil niet zeggen dat ik de besteller ben hoezo ben ik dan schuldig.

Handel zal altijd blijven bestaan!
Ze kunnen zich beter richten op overvallers verkrachters en pedofielen die zijn namelijk veel schadelijker voor onze maatschappij.

Back
Bovenaan