Grootse vuurwerkshow aan grindgat Neer 10-08-2012

ylke

VWC lid
Het LMBG FSTVL bestaat 30 jaar. Reden genoeg voor een “knallend” feestje. En speciale vuurwerkmakers gaan daarvoor zorgen, samen met de trommelaars van Tambora Percussion die geïntegreerd worden in de voorstelling.

De show gaat de lucht in op vrijdagavond 10 augustus om 22:00 uur, vanaf het grindgat van Klein Hanssum (Wienerte) in Neer. Het half uur durende vuurwerkspektakel gaat zich afspelen op en rondom het grindgat aan de oever van de Maas.

Het is een spektakel voor jong en oud. Dankzij de medewerking van een sponsor kan de entreeprijs beperkt blijven tot € 3,00, waarbij kinderen onder de 15 jaar gratis toegang krijgen. De organisatie adviseert iedereen tijdig te komen en zoveel mogelijk wandelend of op de fiets het gebied te benaderen. De boeren van Hanssum hebben parkeerterrein beschikbaar gesteld voor auto’s, waar u op aanwijzing van de medewerkers kunt parkeren.

Mis het niet, want dit vuurwerk ontroert, verbaast en verwondert: pure poëzie in een rijk kleurenpallet, gesynchroniseerd met de muziek van Tambora Persussion, en bolstaand van special effects met vuurwerk, co2 jets, gasvlammen, laserstralen en confetti kanonnen.

PARKEREN: vanwege te verwachten drukte, adviseren wij u zoveel mogelijk wandelend of op de fiets te komen. Auto’s gelieve de parkeeraanwijzingen te volgen van onze medewerkers.

Meer info

weer thuis van deze show.
iedereen die me een beetje kent weet dat ik altijd probeer iets positiefs te zeggen over een show, maar ik moet ook eerlijk blijven. En eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat de verkeersregelaars het beste van deze avond waren.
de muziek stond zo hard dat de trommels op het ponton niet hoorbaar waren en in de show werd helaas amper iets met deze trommelaars of de muziek gedaan.
de timing van de producten was op het begin goed te noemen maar werd steeds slechter tot er op een gegeven moment posten elkaar pas na 30 swconden opvolgden terwijl ze synchroon hoorde te lopen.
consumentenpotjes stonden naast de mortieren waardoor hier amper iets van te zien viel en de producten waren nket meer dan standaard.
Erg jammer want niet alleen ik als "kenner" zag het maar ook leken die ik hoorde praten onderweg naar de auto gaven aan dat het helaas niet spectaculair was..

Graag zou ik iets positiefs willen melden en dat zou dsn zijn dat de eerste single shots en mines goed getimed waren maar verder was het helaas geen goede show.

Hierbij nog een aantal foto's

13184388.98e4d597.560.jpg

13184391.9e12e378.560.jpg

13184393.87958e10.560.jpg

13184395.68b4aab3.560.jpg

13184398.cd8e62f3.560.jpg

13184401.8caf3443.560.jpg

13184403.45fe8268.560.jpg

13184407.ab333d8e.560.jpg

13184408.b6f032f5.560.jpg

Laatst bewerkt:
weer thuis van deze show.
iedereen die me een beetje kent weet dat ik altijd probeer iets positiefs te zeggen over een show, maar ik moet ook eerlijk blijven. En eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat de verkeersregelaars het beste van deze avond waren.
de muziek stond zo hard dat de trommels op het ponton niet hoorbaar waren en in de show werd helaas amper iets met deze trommelaars of de muziek gedaan.
de timing van de producten was op het begin goed te noemen maar werd steeds slechter tot er op een gegeven moment posten elkaar pas na 30 swconden opvolgden terwijl ze synchroon hoorde te lopen.
consumentenpotjes stonden naast de mortieren waardoor hier amper iets van te zien viel en de producten waren nket meer dan standaard.
Erg jammer want niet alleen ik als "kenner" zag het maar ook leken die ik hoorde praten onderweg naar de auto gaven aan dat het helaas niet spectaculair was..

Graag zou ik iets positiefs willen melden en dat zou dsn zijn dat de eerste single shots en mines goed getimed waren maar verder was het helaas geen goede show.

kan er denk ik niks beters aan toevoegen, behalve, dat het beste die avond toch wel onze gezelligheid was! en door jou ga ik dit jaar naar St. Goar, laat dat even duidenlijk wezen! :p

het gedeelte met singleshots en mines die goed getimed waren was dan wel weer erg leuk :D
maar jammer van de rest inderdaad..

Back
Bovenaan