Groep vernielt stadsbussen in Almere

moontan

VWC lid
RTL NIEUWS 20 mei 2007

Groep vernielt stadsbussen in Almere
Een groep van 100 mensen heeft zich in Almere flink uitgeleefd op twee stadsbussen.

Vuurwerk
De raddraaiers richtten vernielingen aan. Verder waren er diverse vechtpartijen en werd er met vuurwerk gegooid. De chauffeurs besloten uiteindelijk te stoppen bij een bushalte.

Bussen
De politie heeft geen enkel idee waarom het zo uit de hand is gelopen in de betreffende bussen. "Dit hebben we nog niet eerder meegemaakt", aldus een woordvoerder.

Videobeelden
Toen agenten ter plaatse kwamen, waren de relschoppers al gevlucht. Agenten gaan de videobeelden vanuit de bus bekijken om de identiteit van de daders te achterhalen.

100man:shocked:
Dat is een flinke groep zeg, een paar gekken oke maar dit neemt wel extreme grote aantalen aan. Voetbalrellen zou ik dit nog kunnen snap dit bericht(het gedrag natuurlijk niet!)

Erg jammer dit allemaal, je zal maar buschauffeur zijn.

Ja precies!
En wat is er nou opgelost? Dit is puur zinloos geweld. Ze wilden er niets mee bereiken, en ze hebben er niets mee bereikt.
En al zouden ze er iets mee willen bereiken dan is dat sowieso niet de goede manier:mad:
:bye:

Ze hebben lol gehad. Dus het had wel degelijk zin voor die personen. Voor alle anderen mensen op de aardkloot alleen weer niet...
Maar het is en blijft zonde van de bussen. Had trouwens al via de radio vernomen dat de eerste verhalen die in de media verschenen al weer ernstig opgeklopt waren...

Zo gaat het altijd in de media Kruitsnuiver :wink:
Misschien herinner je het verhaal nog dat 5 militairen een zwerver in mekaar hadden geslagen? Klopte ook geen ruk van, zwerver had herhaaldelijk vaak om geld gevraagd en toen iemand hem wegduwde kwam hij terug met een kapot geslagen fles en stak hij een van hun...toen begon het.
Maar weer ontopic, ik wil eerst het verhaal hierachter horen voordat ik weer ga oordelen! Naast dat dit natuurlijk niet kan.:wink:

Back
Bovenaan