Je heb wel een beetje gelijkNou nou jongens, zo kan ie wel weer. Ja, Ouwehand kijkt zeer onsympathiek uit haar ogen en verkondigt haar mening op een drammerige manier, maar al die beledigingen hier gaan wel weer wat ver vind ik.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je heb wel een beetje gelijkNou nou jongens, zo kan ie wel weer. Ja, Ouwehand kijkt zeer onsympathiek uit haar ogen en verkondigt haar mening op een drammerige manier, maar al die beledigingen hier gaan wel weer wat ver vind ik.
Niet voor niets dat ik weinig met religie hebJe heb wel een beetje gelijkmaar het gaat hier over 1 onderwerp,1 passie,een heilig iets, een community, je bent hier in een soort Vaticaan van de beschermers van het licht in donkere hemel.. eigenlijk pleegt ze een soort van heiligschennis... voor vele mensen hier is het iemand die danst op een graf... als een vegetariƫr tussen de wolven.. nee,ze zet zich zo erg in voor het verbod,met onderbouwingen die nergens op slaan... ja er mag even gespuugd worden in onze besloten vuurwerkliefhebbers kring
met een paar bier op is het vast een leuk mens....(en kijkt ze iets vriendelijker uit haar ogen op deze foto
)
Vandaag is de beantwoording van de indieners verschenen op vragen vanuit de Eerste Kamer: https://www.eerstekamer.nl/behandel...leiding_van_het/document3/f=/vmnmg8tms7zv.pdf
Weinig opvallende zaken, er wordt vooral naar de regering gekeken die haast moet maken. Ze (let op: PvdA en GroenLinks) denken zelfs dat dit jaar nog mogelijk is, terwijl dit ingaat tegen een aangenomen motie van de Tweede Kamer. En al meerdere keren aangegeven door de regering dat dit niet haalbaar is.
Twee puntjes licht ik uit:
ā¢ā ā Indieners hinten op veel voorwaarden waaraan moet worden voldaan door verenigingen. Zo hebben ze het over bepalingen over weersomstandigheden, deskundigheid, ze willen zoveel mogelijk aansluiten bij de regels voor een prof. show
ā¢ā ā ā Compensatie voor ondernemers is ook afhankelijk van hoe ruim de uitzonderingsmogelijkheid wordt, dat roept de vraag op of zij voorzien dat er winkels over zullen blijven, of dat dit alleen voor groothandels geldt
Iets met spijkers en koppen.....
Ook dit laat maar weer eens zien dat het probleem niet o&n is!!
Bekijk bijlage 1809884