Great Mine

moontan

VWC lid
IMG_6721.JPG

Artikelnummer: 404.039
Artikelnaam: GREAT MINE
Bruto Gewicht: gr.
Netto Kruitgewicht: 350gram
Aantal Schoten: 30 Schots
Effectomschrijving: 350 grams cake startend met rode glitter mijn vervolgens,rode groene, gouden glitter willow
Tijdsduur: volgt
Stijghoogte: volgt
Diameter effect: volgt
Richtprijs: 27,50
Verpakkingseenheid: 8/1
Film: volgt

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Mercurius Vuurwerk voor deze informatie

Gisteren deze cake mogen aanschouwen op een demo-dvd van Mercurius.
Een prachtige cake is dit. Zijn geld zeker waard.
Prachtige mines, gevolgd door kleurrijke willows.
Een absolute aanrader.

Als ik dit zo hoor, ben ik ernstig benieuwd naar het filmpje!
lijkt me een prachtpot, mines zijn mooi en willows zijn mooi, en deze heeft allebei!

Vincent

Sinds vandaag zijn de films van meerdere artikelen uit de Ultimate Gold Collection op de website van Mercurius Vuurwerk te vinden.

Klik voor de film van dit product hier

Hmmm aparte film! Hij is heel snel voorbij lijkt het maar ik tel geen 30 schoten. Hij gaat in ieder geval heel snel. De effecten buiten de mines om zijn echt heel mooi! Ook een leuke prijs!

Ik zou zeggen kijk zeker even naar de film want het ziet er uit als een korte proffesionele show! :wink:

de film is niet goed gemonteert door de mannen van mercurius , want je ziet duidelijk dat er nog schoten omhoog gaan , en ik mis ook nog andere kleuren willows zoals er in de beginpost staat .
dus nu maar hopen dat hij nog op 'n demo geschoten word dit jaar .

iemand hier nog een filmpje van? want ik meen te weten dat dit een hele goede cake is en ik zit te twijfelen of ik deze ga aanschaffen anders word het de Time rain cake :thumbsup:

iemand hier nog een filmpje van? want ik meen te weten dat dit een hele goede cake is en ik zit te twijfelen of ik deze ga aanschaffen anders word het de Time rain cake :thumbsup:
iemand ?? ik zie net dat mijn dealer de time rain niet verkoopt dus :shocked: Ik zou heel erg lbij met een filmpje zijn dan kan ik namelijk men bestelling plaatsen

Hij was mooi, die rode mines met daarboven die Willows, maar net zoals bij de Neutron Star vond ik het een zwakke burst. Daardoor was ik er niet van onder de indruk. Ik zou er zeker geen 27,50 voor neerleggen.

Zelf hier twee keer 17.50 euro voor betaalt en vindt dit een hele goede cake, misschien de burst wat zacht, maar de mines zijn echt goed en dan die willows prachtig.

Back
Bovenaan