Gert Mager (Vox) en Sebastiaan Oudshoorn.
MEPPEL – Gezinnen van voedselbank Meppel krijgen dit jaar gratis vuurwerk tijdens de reguliere vuurwerk verkoopdagen. Het vuurwerk is beschikbaar gesteld door Vrolijk Vuurwerk en Vox Vuurwerk uit Meppel.
December is door de feestdagen vaak een zware periode voor gezinnen die noodgedwongen gebruik moeten maken van de voedselbank. Waar mensen om hen heen genieten, hebben deze gezinnen moeite om rond te komen. Om Oud & Nieuw in ieder geval iets leuker te maken is Vrolijk Vuurwerk opgericht. Besef Initiatiefnemer Sebastiaan Oudshoorn: “Zelf beleef ik al jaren veel plezier aan vuurwerk, maar ik besef me dat veel gezinnen niet de mogelijkheid hebben om vuurwerk te kopen.
Daar wil ik verandering in brengen.” Vrolijk Vuurwerk schenkt dit jaar ca. 120 vuurwerkpakketten aan Voedselbank Meppel. Het vuurwerk is allemaal belangeloos gedoneerd door een aantal Nederlandse vuurwerkimporteurs.
Positieve reacties “
Ik stond versteld van de positieve reacties. Blijkbaar vinden ook zij het een mooi initiatief en willen zij hun maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen”, aldus Oudshoorn.
Bron