Gratis vuurwerk voor gezinnen van Voedselbank Meppel ism Vrolijk Vuurwerk.

ylke

VWC lid
Gert-Mager-Vox-en-Sebastiaan-Oudshoorn-522x391.jpg
Gert Mager (Vox) en Sebastiaan Oudshoorn.

MEPPEL – Gezinnen van voedselbank Meppel krijgen dit jaar gratis vuurwerk tijdens de reguliere vuurwerk verkoopdagen. Het vuurwerk is beschikbaar gesteld door Vrolijk Vuurwerk en Vox Vuurwerk uit Meppel.

December is door de feestdagen vaak een zware periode voor gezinnen die noodgedwongen gebruik moeten maken van de voedselbank. Waar mensen om hen heen genieten, hebben deze gezinnen moeite om rond te komen. Om Oud & Nieuw in ieder geval iets leuker te maken is Vrolijk Vuurwerk opgericht. Besef Initiatiefnemer Sebastiaan Oudshoorn: “Zelf beleef ik al jaren veel plezier aan vuurwerk, maar ik besef me dat veel gezinnen niet de mogelijkheid hebben om vuurwerk te kopen.

Daar wil ik verandering in brengen.” Vrolijk Vuurwerk schenkt dit jaar ca. 120 vuurwerkpakketten aan Voedselbank Meppel. Het vuurwerk is allemaal belangeloos gedoneerd door een aantal Nederlandse vuurwerkimporteurs.

Positieve reacties “

Ik stond versteld van de positieve reacties. Blijkbaar vinden ook zij het een mooi initiatief en willen zij hun maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen”, aldus Oudshoorn.

Bron

Wat een idiote reacties zeg...niks van aantrekken hoor die mensen zijn de moeite niet eens waard om tijd en energie in te gaan stoppen.:frusty:

Wat een extreem walgelijke reactie's daar zeg, niet normaal meer... Kan er bloed agressief van worden maar goed dat lost ook niks op natuurlijk.
Heb het al eerder gezegd en ga het weer zeggen, ik vindt dit een fantastische actie!
Mag dan geen eerste levensbehoefte zijn zoals een kwal daar zegt, maar het gaat gewoon om het idee erachter dat er nog mensen zijn die aan hun medemens denken, en ik zou geen freak zijn als ik niet zou zeggen dat een oud en nieuw zonder vuurwerk, geen oud en nieuw is.
Laat je niet neerhalen door een paar van die strontvliegen en keep up the good work!
Had ik de juiste functie gehad dan kreeg je van mij een lintje en dat meen ik.

Ik doe me best om het niet meer te lezen. Ik ga proberen alleen het persbericht te versturen en vervolgens even checken of het gepubliceerd is en klaar. Maar dat is wel moeilijk....

Ik doe me best om het niet meer te lezen. Ik ga proberen alleen het persbericht te versturen en vervolgens even checken of het gepubliceerd is en klaar. Maar dat is wel moeilijk....

Ja vind het echt ***lig die mensen hebben echt een plank voor hun kop.:bonk:

was 1 reactie bij die noemde die mensen losers..kan je wel vertellen hij is hier de grootste loser om zich zo te laten kennen internetheld dat het is.:mad:

Back
Bovenaan