Gorinchem 14-08-2010

via google maps. kan je aan de hand van de veiligheids afstanden zien van het max kaliber geweest zou kunnen zijn.

12" 455 meter
10"390 meter
8" 325 meter
6" 265 meter
5" 230 meter
4" 200 meter
3" 165 meter
2,5" 120 meter

oke , bedankt vincent , als ik dat zo zie , twijfel ik tussen 6 en 8 inch , het waren iniedergeval in de finale 'n paar grote shells .
er stond mij ook iets bij van deze show dat er in voorgaande jaren 8 inch geschoten werd , volgens mij is 'n keer gelezen in 'n topic hier op vwc van paar jaar terug .

Dat kan kloppen ik had me sttief neergezet voor de kanonnen maar ben half uurtje voor de show de dijk opgelopen omdat het iets te druk werd. Volgende keer gewoon even erop af komen lopen.:wink:

EDIT:

Om maar niet al te veel achter elkaar te posten is hier de film!

als je vimeo film post zorg ervoor dat je http:// www. vimeo .com/ weglaat en alleen de ID overhoudt tussen de [ vv ] id hier [ /vv ] :bye:

Heb een email terug gehad van de sponsor.....Het grootste formaat was 8 inch en verder was het vooral tussen de 4 en 6 inch wat geschoten werd. Dat het zover uitelkaar geschoten werd had idd met de veiligheidafstand te maken.

Ik woon in gorinchem zelf.
heb de show gelukkig niet gezien.
vind het echt een puin hoop. bij elkaar geraapt zooitje vind ik dit.
Ik weet wel dat ongeveer bijna alles 5 inch was.
mooi formaat heb ook de opbouw gezien.
maar toch ben ik en meer gorcumers niet te vrede over deze show.

de show gelukkig niet gezien??
geloof toch echt dat je net de beelden bekeken hebt anders kan je natuurlijk niet weten dat het (volgens jou) een bij elkaar geraapt zootje was :p
en als ik het me goed herinder vonden een kleine 10.000 gorkumers de show een waardige afsluiting van de zomerfeesten, of mensen moeten voor elkaar geaplaudiseerd hebben die avond :rolleyes:

de show gelukkig niet gezien??
geloof toch echt dat je net de beelden bekeken hebt anders kan je natuurlijk niet weten dat het (volgens jou) een bij elkaar geraapt zootje was :p
en als ik het me goed herinder vonden een kleine 10.000 gorkumers de show een waardige afsluiting van de zomerfeesten, of mensen moeten voor elkaar geaplaudiseerd hebben die avond :rolleyes:

ik heb die middag de schietlijst bekeken.
ik vind eht ene bij elkaar geraapt zooitje maar verwacht ook niet meer van de sponser.
die mensen klappen altijd die hebben er geen verstand van.

Beetje rare reactie.....
Je hebt de schietlijst gezien? Je hebt misschien ook wel een film bekeken? Maar de show zelf heb je niet echt gezien. Als je zo dichtbij woont zou ik de show sowieso bekijken dus dat begrijp ik ook al niet.
En je zegt dat je met meerdere Gorkumers niet te vreden over deze show bent, wie zijn dat dan? Mensen die ook verstand van vuurwerk hebben of jou mening aannemen?

onder het moto : beter laat dan nooit
hier de foto's van deze show

AfbeeldingDD001.jpg

AfbeeldingDD007.jpg

AfbeeldingDD008.jpg

AfbeeldingDD011.jpg

AfbeeldingDD013.jpg

AfbeeldingDD016.jpg

AfbeeldingDD020.jpg

AfbeeldingDD027.jpg

de rest van de foto's kun je hier vinden : http://www.thundershow.nl/index.php/fotos/2010/193-gorinchem-14-08-2010

Beetje rare reactie.....
Je hebt de schietlijst gezien? Je hebt misschien ook wel een film bekeken? Maar de show zelf heb je niet echt gezien. Als je zo dichtbij woont zou ik de show sowieso bekijken dus dat begrijp ik ook al niet.
En je zegt dat je met meerdere Gorkumers niet te vreden over deze show bent, wie zijn dat dan? Mensen die ook verstand van vuurwerk hebben of jou mening aannemen?

ik heb een filmpje gekeke jha
heb de schietlijst gezien
en ik ben neit gaan kijken omdat ik gewoon lekker op de varkenmarkt an het feesten was.
ik vind deze show het geld niet waard ( mijn mening)

Back
Bovenaan