Gorinchem 14-08-2010

moontan

VWC lid
14 augustus 2010 vuurwerk te Gorinchem

plaats : Gorinchem
provincie : Zuid Holland
wie : Wagenvoort vuurwerk
wat : prof vuurwerk
waar: buiten de "Waterpoort"
tijd : omstreeks 22.00 uur

Vuurwerkshow wordt gesponsord door: Vuurwerk Brinkman

Vuurwerkshow ter afsluiting van zomerfeesten

website:
http://www.zomerfeest-gorinchem.nl/website/index.php

header2010.jpg

Aanwezig vanavond. Camera gaat mee.
Verwacht van de show niet veel dus het zal niet zo snel tegenvallen. Is sowieso altijd gezellig daar in Gorinchem.

Voer dit 51.827906,4.981965 in bij google maps bij de groene pijl staan vuurwerkfreak4live en ik.

Dalemstraat is ws afgesloten.

ik heb vernomen dat dit de juiste locatie is: klik voor google maps buiten de waterpoort, vlakbij wat p-aart-y aangeeft

Klopt helemaal maar daar staat iedereen hier eindigd ook de lampionnen optocht. Ik woon in Gorinchem en geloof mij de locatie die ik opgegeven heb is erg goed.

zicht vanaf opgegeven locatie.
szblnb.jpg

Sponsor bord
505jle.jpg

Opstelling
ajtqiq.jpg

Laatst bewerkt:
ik vertrek over 'n half uurtje naar deze show .
gewapend met thundershow t-shirt , statief en spiegelreflex dus ik zal wel te herkennen zijn haha .

Zo en we zijn weer thuis. Lokatie was erg goed alleen als je het vuurwerk echt wilt zien zoals het bedoeld is had ik toch bij de Waterpoort moeten gaan staan. Maar achteraf is dit toch nog steeds de beste locatie wat mij betreft. De show zelf was erg leuk en beter dan verwacht, altijd leuk als niks verwacht, de finale wel helemaal leuk en had ik echt niet verwacht toen de show voorderde.
Mijn film zal niet te beste zijn aangezien ik het meeste de shells heb gefilmt en niet de blokken die een paar honderd meter verder stonden.

Aart het was gezellig en ik ben er volgend jaar zeker weer bij! :D

nou ik heb ook bij de molen gestaan stond wel iemand met een statief maar die ging later weer weg.

jammer dat er op twee plaatsen tegelijk geschoten werd
wist af en toe niet welke kant ik moest opkijken, maar we hebben wel genoten hoor.

ook hier geld weer sponsors (brinkman) bedankt die maken dit mogelijk.

nou ik heb ook bij de molen gestaan stond wel iemand met een statief maar die ging later weer weg.

jammer dat er op twee plaatsen tegelijk geschoten werd
wist af en toe niet welke kant ik moest opkijken, maar we hebben wel genoten hoor.

ook hier geld weer sponsors (brinkman) bedankt die maken dit mogelijk.

Dat kan kloppen ik had me sttief neergezet voor de kanonnen maar ben half uurtje voor de show de dijk opgelopen omdat het iets te druk werd. Volgende keer gewoon even erop af komen lopen.:wink:

EDIT:

Om maar niet al te veel achter elkaar te posten is hier de film!

Laatst bewerkt:
zo ik ben ook weer thuis na een avondje gezelligheid. Het was volgens mij voor het eerst dat er vanaf 2 plekken geschoten werd die zover uit elkaar lagen(zeker 100meter). Ik vond het een leuke show maar dit komt ook omdat het voor mij een thuis wedstrijd was. Jammer dat ik de andere freaks, op vuurwerkfreak4live na, niet gezien/gesproken heb.

Aart

vuurwerkfreak4life je filmje loopt bij niet door kan hem niet afspelen.

Was het leuk en een mooie show.

gisteren een mooie show gezien met goede producten , wel 'n beetje vervelend dat het vanaf 2 plekken werd geschoten ongeveer 200 meter uit mekaar .
ik stond op de dijk recht voor de rechterpost , dus het was 'n beetje lastig fotograferen omdat ik de 2 posten maar met moeite op 1 foto kreeg .
toch zijn de foto's wel goed gelukt .
die komen net als de foto's van hoorn een deze dagen online .
en dan zal michael ze hier in de topics plaatsen , want ik ga vanavond weer terug naar nijmegen (soort van internaat) waar ik nog geen internet heb :angry: .
btw wat was eigenlijk het max kaliber ? , want in de finale gingen er 'n aantal flinke shells de lucht in !

Ik heb een email gestuurd naar de sponsor over de grootte van de shells en waarom er zo'n afstand tussen de vuurwerken was. Als ik bericht terug heb dan zal ik dat hier plaatsen.

via google maps. kan je aan de hand van de veiligheids afstanden zien van het max kaliber geweest zou kunnen zijn.

12" 455 meter
10"390 meter
8" 325 meter
6" 265 meter
5" 230 meter
4" 200 meter
3" 165 meter
2,5" 120 meter

Back
Bovenaan