Gold Star Assortiment

Vindt het wel een vooruitgang t.o.v het vorige gold star pakket.
De potten zijn trouwens van 225 tot 270 gram.:wink:
:bye:

Ik vind dit pakket niet geweldig, als je kijkt naar prijs/kwaliteits verhouding. Ik vind de effecten niet speciaal (voornamelijk peony), en door een te harde break is het effect bijna gelijk weer weg. Pro-line heeft naar mijn mening veel betere cake's.

Volgens mij stelt het niet zoveel voor, maar je heb wel even genoeg te stoken :p

Ik vind de pijlen dan wel weer heel appart, eerst een soort van falling leave of hoe je dat ook moet noemen, en daarna een boeket :)

Ik vond dit pakket vorig jaar echt dikke bagger, veels te duur! Je kan beter losse pro-line potten halen voor die 140 euro en een pijlenpakketje.

Hoe het nieuwe pakket is geen idee, maar ik ga niet nog een keer 140 euro uitgeven aan 1 pakket.

Double bang ?

Double bang ?

Proline komt dit jaar met nieuwe single shots. Genaamd: De Proline Double Bang.

Nu zat ik te denken.. kunnen dat niet gewoon de single shots uit dit pakket zijn? of hebben ze echt totaal nieuwe ontwikkel?

Volgens mij stelt het niet zoveel voor, maar je heb wel even genoeg te stoken :p

Ik vind de pijlen dan wel weer heel appart, eerst een soort van falling leave of hoe je dat ook moet noemen, en daarna een boeket :)

Kan je die pijlen ook los of in een assortiment kopen?

ik heb dit pakket naast de bigbox van B&W gehad .
de bigbox was toen goedkoper en beter . de efeckten bleven veel langer hangen de kleuren waren ook veel dieper . je zag duidelijk het verschil
wat dit pakket betreft 1 keer nooit weer

De meeste reacties hierop zijn negatief. Dat vind ik behoorlijk opvallend.
Ik denk dat dit te maken heeft met een hoge prijs die hoge verwachtingen schept die totaal niet uit komen.

ik had hem met nog de new one meter pakket maar als het waren die pijlen waren best wel slecht ik had er meer van verwacht.
maar erg toppie dit jaar weet ik ook precies wat ik neem:D

Back
Bovenaan