Goes: Expositie leert scholieren gevaren van vuurwerk.

densta

VWC lid
GOES - Schoolkinderen uit negen Zeeuwse gemeenten kunnen dit jaar naar de vuurwerkexposities van het bureau Halt. Door te praten met brandweer, politie en medewerkers van Halt moeten leerlingen van groep acht van de basisschool de gevaren leren kennen van vuurwerk. Ook krijgen ze te horen hoe je er veilig mee kunt omgaan.

De exposities zijn dit jaar te zien in de gemeenten Goes, Kapelle, Reimerswaal, Schouwen-Duiveland, Borsele, Noord-Beveland, Middelburg, Veere en Vlissingen.

Bron:http://m.omroepzeeland.nl/nieuws/2013-12-10/586265/expositie-leert-scholieren-gevaren-van-vuurwerk

7deu.jpg

Ik vind het een goed initiatief en een zeer interssant onderwerp voor de scholieren, wel jammer dat er op de foto een "illegaal" product op de foto staat afgebeeld : de subwoofer van weco ( of is deze ook in nl te verkrijgen )....... :)

Nou Torrr ik zie ook nitraatjes achtig iets en de Super nova van Tristar.
Dus er staat idd illegaal vuurwerk afgebeeld. :p

Nou Torrr ik zie ook nitraatjes achtig iets en de Super nova van Tristar.
Dus er staat idd illegaal vuurwerk afgebeeld. :p

Hahaha klopt Remco, ook zie ik op de foto iets staan met de naam Petardo en die hebben wij hier zeker weten niet. Zou omroep zeeland dit nu weten.... Wie gaat ze even emailen :cool:

Ik zit er momenteel, stage hehe.

Dit is nu ook hot topic op de radio. Jammer dat er niet op de CE keuring word ingegaan. Ik zal eens kijken of het item van de radio ook online staat.

Zal wel weer zwaar overdreven worden.. Gelukkig maar in dit geval, weten ze dat ze er veilig mee om moeten gaan want afsteken doen ze toch wel!

Back
Bovenaan