Goede voornemens voor 2015 ?

Torrr

VWC lid
Elke jaarwisseling is het weer zover: de goede (of slechte) voornemens. Welke beloof jij je dit jaar waar te maken? En welke zijn eigenlijk zo onzinnig zodat we die allemaal niet meer in ons hoofd hoeven te halen? Laat maar weten!

Afgelopen week nog gemaakt, al loopt t van me verjaardag tot m'n verjaardag en niet precies 2015. Mijn voornemen is om dit jaar te zorgen dat ik eindelijk een eigen auto en woning heb. Verder geen voornemens. Afvallen luk toch niet. Minder negatief zijn ook niet. Dus kies wat makkelijks.

Neem me elk jaar voor om minder uit te geven aan vuurwerk hoe dit niet mee valt tis ook zon geweldig hobby.

Mijn conditie verbeteren, mijn gewicht is al jaren lang goed, alleen mijn conditie is niet om over naar huis te schrijven.

geen idee eigenlijk ik heb di jaar een boel ondernomen .
ik ben eigenlijk wel een beetje door mijn goede voornemens heen .
de enige goed voornemen is door zetten met waar ik dit jaar aan begonnen ben, en afmaken met waar ik mee bezig was .
voor de rest zie ik allemaal wel .

hopelijk nieuw werk vinden en me vca halen kan ik meteen weer werke haha

VCA halen moet niet zo'n probleem zijn toch? Je oefent even wat met zo'n online programmatje en maakt daarna het examen. Vraag goed lezen en logisch nadenken, dan is het een eitje.

Zelf nooit echt goede voornemens. Heb zoiets niet nodig om mijzelf te motiveren. Maar als ik er dan toch 1 moet noemen; Meer feestjes, minder pillen!

Aan mijn conditie werken , met mooie cijfers overgaan op school en elke maand wat geld opzij leggen voor , je raad het al, Vuurwerk!

Nu eens een keer echt stoppen met dat ***** roken en het ook volhouden, aan mijn conditie werken, er nog meer zijn voor mijn vrouwtje en mijn kinderen en eindelijk eens mijn motor die compleet opnieuw gespoten is in elkaar gaan zetten !

Nu eens een keer echt stoppen met dat ***** roken en het ook volhouden, aan mijn conditie werken, er nog meer zijn voor mijn vrouwtje en mijn kinderen en eindelijk eens mijn motor die compleet opnieuw gespoten is in elkaar gaan zetten !

Nou dat word zweten. :applause:

Mijn goede voornemens voor 2015:

-2014 heel snel vergeten
-Minder tijd binnenshuis en meer tijd buitenhuis besteden
-Dingen minder vaak uitstellen
-Meer contact met familie
-Minder geld aan hobby's besteden
-Andere auto

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan