Goede aansteker voor vuurwerk

ylke

VWC lid
wie kan mij helpen ben op zoek naar een goede aansteker die niet uitwaait dus met een goede vlam en hervulbaar is.
wat raden jullie mij aan

Ik gebruik gewoon:
wc papieren lonten
Aansteeklonten
Stormaansteker, die ik heb is bij aanstekerwinkel uitverkocht :( kost maar 6,95

heb op advies van diverse , waaronder pyro-power een bezoekje gebracht aan de aanstekerwinkel.nl en heb daar de pyrotorch bested voor 8,95 +2,75 verzendkosten totaal 11,70 en deze binnen gekregen na 1 dag perfect geregeld.

en hij doet het geweldig.

bedankt voor jullie reacties

Een paar jaar geleden de Creme Brulee (of hoe je het ook spelt) gekocht bij de Blokker. Ik zweer erbij. Bij de Marskramer hebben ze trouwens ook een mooie brander:wink:

Ik heb de Metaltorch gekocht op aanstekerwinkel. Schitterend ding!
pluspunten op en rijtje:
- piëzo ontsteking
- windproof
- jetflame
- luchttoevoer verstelbaar
- gastoevoer verstelbaar
- hervulbaar

Van de week heb ik deze aanstekers kunnen bestellen via www.pietersvuurwerk.nl.

pyrotorch1.jpg

pyrotorch2.jpg

Voor 11 euro per stuk.
Voorheen heb ik altijd mijn vuurwerk aangestoken met een aansteeklont. Ik hoop dat ik die deze jaarwisseling niet meer nodig heb.

heb de pyrotorch en de metaltorch gehaald.
koopjesgadget.nl

snelle levering!
2 bussen gas bij de action gehaald 80 cent p/stuk

grtzzz

Xenos brander

Xenos brander

deze week kreeg ik een Xenos krantje thuis.
hier stond weer zo'n creme brulee brander in voor 7,99

http://www.xenos.nl/
midden onder staat "bekijk folder online"
kijk dan op pagina 19

op pagina 23 staan nog leuke hoofdlampjes , kan je met je handen vrij werken in het donker.

GroteFoto-BVG7ZT4N.jpg

Inmiddels al weer 4 jaar actief met de verkoop van (vuurwerk) aanstekers en alles wat daar bij hoort....we starten het seizoen met de KNAL aanbieding!

Heel de maand september geldig.

knalaanbieding.jpg

http://www.aanstekerwinkel.nl/zen-cart/index.php?main_page=product_info&products_id=119

Deze aanbieding bestaat uit een Hendi Crème Brûlée Torch en een compacte Professional Hyper Torch, 2x 300ml aanstekergas en 1x 80ml aanstekergas.

Normaal 43,15 euro nu voor maar 37 euro!

14% voordeel

Geschikt voor:

- Vuurwerk
- Solderen
- Creme Brulee
- Sigaar
- Outdoor
- Barbecue
- EHBO
- Verwarmen (bijv. voor buigen)
- Smelten
- Krimpen

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Helaas had ik deze (en een aantal van mijn vrienden ook) afgelopen oud&nieuw:

professional-hyper-torch1.jpg

En het was echt een waardeloos ding. Na een uur stopte hij er al mee en kreeg ik hem niet meer aan de praat. Ik en vrienden hadden er meer van, en bij allemaal was dit het geval. Helaas een miskoop dus.

De http://www.aanstekerwinkel.nl heeft bijna 2700 geregistreerde klanten!
Dat moet gevierd worden met een kortings aktie:

De MetalTorch normaal 9,95 nu 10 dagen, 10% korting 8,96 van 10 t/m 20 december 2010
MetalTorch2008.jpg

Er is een ruime voorraad maar de aanbieding geld zolang de voorraad strekt!!

Ik heb een aantal kleine stormaanstekers goedkoop kunnen kopen via Deal Extreme. Deze aanstekers zijn ook ideaal om bijvoorbeeld sterretjes aan te steken. In plaats van een halve minuut onder een normale aansteker te houden is het met deze aansteker zo geklaard. Zie hier in de film.

+ YouTube Video

Back
Bovenaan