Godzilla

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 7165
Artikelnaam: Godzilla
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Dus u bent opzoek naar een groot vuurwerkpakket? Deze Godzilla vuurwerkselectie is het grootste WECO vuurwerkpakket verkrijgbaar. Met deze selectie siervuurwerk bent u de trotse bezitter van vijf maximaal gevulde siercakes, een gillende fluitcake en 3 dikke vuurpijlen!
Kartoneenheid: 6/1
Richtprijs: € 199.00

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

7165_los_Wgr.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Klant: Goedemiddag, ik ben op zoek naar een kant-en-klaar pakket met het mooiste siervuurwerk dat je hebt. Geen gedoe, ik heb er de ballen verstand van. Maar ik wil wel dat ik de buurman overklas.

Winkelier: Oké, dan kijken we even bij de pakketten met cakes. Wat is uw budget ongeveer?

Klant: Ergens rond de 200 piek..

Winkelier: Nou, dan zijn we er uit. De Godzilla. 5 cakes met in totaal 120 schoten, 3 pijlen, én een Mcwhi... eehhh fluitbed. Die maar doen dan?

Klant: Lijkt me een goed idee!

Als je echt niks ervan weet voel je je ook niet genaaid

Helaas niet het geval. De mening van deze mensen (uit ervaring met collega's) is dan al snel dat "Nederlands vuurwerk bagger en veel te duur is." De markt als geheel wordt er dus zeker niet beter van.

Wel als je buurman toevallig dit jaar €50 te besteden had, maar wel teveel tijd om het internet af te struinen naar filmpjes en freakacties en dus wel waar voor z'n geld krijgt.

Back
Bovenaan