Glitter mine en color comet

recemonster

VWC lid
Artikelnummer: 5056
Artikelnaam: Glitter mine en color comet
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 50
Effectomschrijving: 50 schots waaiercake met glitter mine en gekleurde kometen
Tijdsduur: 15s
Stijghoogte: 30m
Adviesprijs: 29.99

59b817716db1f.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit zou wel eens een prima vervanger kunnen zijn voor de uitlopende It's Mine! Ben heel erg benieuwd naar een filmpje. En hier zit trouwens ook zo'n pyroshow labeltje op, net zoals bij de nieuwe lijn van Broekhoff???

Edit: labeltje is toch anders, laat maar...ik zie spoken:)

Nou nog n bredere dealerbase dooe t hele land met breder assortiment. T is overal beetje dit beetje dat en dan vrijwel nooit net dat wat je zoekt bij elkaar omdat elke dealer de hardlopers wil.

Als caff met vuurwerktoppers nou ns met vvk voor overal met hele ass begint, en dan dec+folders+winkel enkel de dealerselectie...

Nou nog n bredere dealerbase dooe t hele land met breder assortiment. T is overal beetje dit beetje dat en dan vrijwel nooit net dat wat je zoekt bij elkaar omdat elke dealer de hardlopers wil.

Als caff met vuurwerktoppers nou ns met vvk voor overal met hele ass begint, en dan dec+folders+winkel enkel de dealerselectie...

Kerel.. heb je misschien een slok op? Moeilijk te lezen, ben dat niet van jou gewend. Haha. :p

Kerel.. heb je misschien een slok op? Moeilijk te lezen, ben dat niet van jou gewend. Haha. :p
Haha had haast en daardoor beetje telegramstijl. Excusez-moi.

Samenvatting: graag n webshop-systeem als Vwmania/vwt, dat je in vvk hele assortiment kunt voorbestellen maar de winkel als folderassortiment hun eigen selectie kan krijgen, Zo worden alle Caff spullen opeens beter verkrijgbaar aangezien ze al geen fijne dealerdekking in het land hebben, laat staan voor alle producten.

Als t nou nog nienduidelijk is etr ik mn hoed op (heb ik niet). Dubbel is nie erg om bij Caff de boodschap er nog even in te wrijven :D

Ontopic: net als de minecake hier errug benieuwd naar. Kan toppertje zijn, want Showtime.

Grappig dat het een FS is van 10 tubes en dat er op de afbeelding van de cake drie maal een afbeelding staat van 9 tubes :angel:
Wel benieuwd naar het filmpje want voor Cafferata begrippen vind ik de prijs voor een showtime waaier niet duur.

Zojuist te horen gekregen dat deze cakes komen in 2018. Deze zijn dus niet beschikbaar voor verkoopseizoen 2017

Erg mooie waaier, jammer dat hij er vorig jaar niet gekomen is. Staat voor dit jaar zeker op het lijstje.

Erg mooie waaier, jammer dat hij er vorig jaar niet gekomen is. Staat voor dit jaar zeker op het lijstje.

Helemaal mee eens. Mijn oog valt nu pas op deze cake en was er na het zien van de film meteen over uit dat deze hoog op de wensenlijst komt te staan. Heb nog nooit een fanshape gehad met 10 schoten per rij, dat moet indrukwekkend zijn in de straat. Ik ben een groot fan van heldere kleuren en in combinatie met de white strobe mine is het een genot om naar te kijken. Tevens zijn er legio mogelijkheden om deze cake mee te combineren. Verder een klein puntje: van mij mogen de rijen iets sneller na elkaar.

Back
Bovenaan