Glasbakbom in Julianadorp liet de grond beven

Woow dit is een harde nitraatwerper geweest.
Die glasbak niet normaal.
Zulke gasten hard straffen dit heeft helemaal niks meer met vuurwerk te maken.

Echt triest, wat een triest hersenloze werkschuwe stumper haalt zoiets in zijn hoofd?
Bij die gast moeten ze eens zijn hele huishouden overhoop halen, benieuwd of het dan ook zo leuk, grappig en stoer is.

Ik kan me hier zo kwaad om maken, helaas begrijpen dit soort hersenloze pantoffeldiertjes niet wat voor een zielig tijdverdrijf dit is. Kijk mij eens puke puke puke puke

als ik die foto ze zie vraag ik me wel heel erg af wat dat voor ''bom'' was, moet in ieder geval hard hebben geklapt. Oppakken die mensen, je zou er maar langsfietsen

Echt een geluk dat hier geen gewonden bij zijn gevallen... Dit zou namelijk levensgevaarlijk zijn met al die glasscherven!

Wat een idioten!

dit gaat echt helemaal nergens meer over .
hoe kan iemand aan semtex komen .
ik kan me niet voorstellen dat men dat zo maar op internet kan krijgen .
mocht dat wel het geval zijn, dan zit er iets behoorlijk scheef .
hier snap ik echt totaal niks meer van .
dan zou deze explosie op basis van vuurwerk zijn ja daag .
negen van de 10 keer boeien mij dit soort berichten mij niet meer .
want ik vind ze het lezen gewoon niet maar waard maar dit !?
ik ben hier echt verbaasd over als je ziet hoe die bak er bij licht . :bonk:

dit gaat echt helemaal nergens meer over .
hoe kan iemand aan semtex komen .
ik kan me niet voorstellen dat men dat zo maar op internet kan krijgen .
mocht dat wel het geval zijn, dan zit er iets behoorlijk scheef .
hier snap ik echt totaal niks meer van .
dan zou deze explosie op basis van vuurwerk zijn ja daag .
negen van de 10 keer boeien mij dit soort berichten mij niet meer .
want ik vind ze het lezen gewoon niet maar waard maar dit !?
ik ben hier echt verbaasd over als je ziet hoe die bak er bij licht . :bonk:

Iets beter lezen.. Het is een vergelijking.. Maar een 3'salute is ook al voldoende om deze schade aan te richten.. Daar komt namelijk zoveel druk vanaf die ergens heen moet..

Blijft een domme actie al het vandalisme is ernstig.. maar een glasbak is het domste.. ze hebben van die glasbak een scherfgranaat gemaakt..

Ik woon daar dus niet al te ver vandaan, schat een km of vier, en ik kan jullie zeggen dat je bij ons binnen kon horen dat het echt een rotklap was. Niet normaal meer.
Dit soort lui verpest het dus voor ons allemaal.

Iets beter lezen.. Het is een vergelijking.. Maar een 3'salute is ook al voldoende om deze schade aan te richten.. Daar komt namelijk zoveel druk vanaf die ergens heen moet..

Blijft een domme actie al het vandalisme is ernstig.. maar een glasbak is het domste.. ze hebben van die glasbak een scherfgranaat gemaakt..

je hebt gelijk bedankt :thumbup:

Ik hoop dat ze geraakt zijn door de glasscherven, sorry hoor maar dit gaat wel erg ver.
Mogen ze hard gestraft worden.

Ik vind dat jullie de dader(s) veel te hard aanpakken ik vind dat ze op kosten van de belastingbetaler een week moeten kunnen bijkomen in een mooi hotel op ibiza om al deze media aandacht in alle rust te kunnen verwerken.:wink::mad::angry:.maar we kunnen ook de oplossing van mijn opa uit het oosten kiezen das goedkoper.

Back
Bovenaan