Girandola,s special

haha lagge filmpje weer man fred maar dit zijn dus niet die kleine dingen van Erik zijn topic maar deze hebben een diameter van een halve meter of meer :p

Kicken dingen zeg!
ken je deze al Fred?

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Godverdomme he, wat is dit prachtig. Diep respect voor de heren die dit hebben gemaakt. Ik wist niet wat ik zag. Hoe groot is dat ding wel niet? Als ze dit nu met verschillende kleuren rook zouden doen was het helemaal geweldig geweest.

Die is gaaf! heb echt gekeken met ogen open die gaan hoog :shocked: echt mooi gezicht dat gedraai goed te zien aan de rook :D

Laatst bewerkt door een moderator:
zeer mooi en apart al viel de groten in boeket een beetje tegen voor 8 inch!
maar het gaat om de grandolia en die is bijzonder mooi!
(wat een gewicht dt ding de lucht in trekt zeg)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Dit blijft voor mij toch wel een van de meest fascinerende stukken vuurwerk.
Ik heb er altijd wel een willen hebben, maar helaas. Prachtig gewoon! Het eerste filmpje is helemaal geweldig, alleen jammer dat hij ophoud, eigenlijk moet hij na de top nog een keer ff een laatste stoot geven.

Back
Bovenaan