Giant Blast

vuurwerkNOP

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Heavy Legend Giant Blast
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 29
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 49,00

O.a. te koop bij: Rubro.nl

2-604coop.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben toch wel erg benieuwd naar deze cake en denk dat ik hem ook ga bestellen hier met een C1000 actie. wordt ie toevallig niet op een demo geschoten? Ik denk dat het om een effect gaat die ook in 1 van de Event Boxen zit (hoop het stiekem!) maar denk dat we daar pas rond oud en nieuw achter zullen komen!

Mijn oma had netjes zegeltjes gespaard. Ik heb hem dus net in de losse verkoop erbij gekocht! Een ander jongen liep naar buiten met de Spider King en de plaatsing van de tube's niet, maar de kalibers en rijen tube's komen wel overeen. Ik vermoed daarom dat ik misschien een losse cake uit een van de event boxen is. 'K heb stiekem dus best wel verwachtingen bij deze cake.

Huh? Deze is helemaal aan me voorbij gegaan afgelopen jaar! Ben ook erg benieuwd naar een filmpje, maar een reactie zou me ook al tevreden stellen van iemand die deze heeft meegemaakt!

Kats vergeten! Haha zo druk geweest met mijn vuurwerkshow, dat deze er totaal bij in is geschoten! Sorry dus voor mijn late reactie.

Mijn mening: Het was zeker een uniek product, maar in mijn ogen geen 49,- waard. Had er persoonlijk iets meer van verwacht (misschien te veel). Voor 25/30,- is dit wel een gave cake als afwisseling op de 'standaard'.

Omschrijving: Hij begon met leuke crackling wolkjes met daaronder gouden mines met rode blinkers, daarna volgende een aantal single shots, felle witte wave effecten met rode sterren. Daaropvolgend één salvo van deze witte wave effecten met rode sterren. Vervolgens een salvo van een gouden palm met paarse sterren en gouden blinkers gevold door een salvo van eerder genoemde crackling wolkjes. Tot slot wederom een salvo van enkel paarse sterren en gouden blinkers.

Ach het filmpje geeft een beter beeld. Helaas regende en waaide het iets en is het filmpje daardoor een beetje 'out of focus'.

Zet je geluid zachter!

Lijkt me inderdaad een mooi product. Met korting leuk om volgend jaar te proberen, mits deze dan wel gewoon in de verkoop gaat.

Back
Bovenaan