Giant 37 [Uitloop]

Artikelnummer: NL331
Artikelnaam: Giant 37
Netto Kruitgewicht: 499 gr
Aantal Schoten: 37 sh
Effectomschrijving: silver cracklingt chry. With gold dragon, crackling gold willow with purple tail
Tijdsduur: +- 30 sec
Stijghoogte: +- 25 m
Richtprijs: €48,- per stuk 2 stuks voor 80,-
Verpakkingseenheid: 2/2

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Dit is DE mooiste pot met gouden effecten. Waarschijnlijk als ik geld genoeg heb, ga ik deze met de bastille combineren, zodat je een waar spektakel krijgt. (voor mijn gevoel dan)

Ik heb deze pot met Oud en Nieuw 2007-2008 niet afgestoken.
Ik ben mij nu al aan het oriënteren voor de komende jaarwisseling.
Op zoek naar blokjes met goud valt deze cake mij in het bijzonder op.
Rap tempo, boeketten zijn groot, blijven lang hangen.
Prachtig in het begin met de volle crackling en het schitterende goud op het eind
Ik heb hem op mijn (voorlopige) wensenlijst voor dit jaar geplaatst.

Dit is 1 van de toppers van Zena in mijn ogen, wat een prachtig gevulde lucht, gold everywhere, voor mij een must have

Jammergenoeg een stuk minder ''vol'' dan op de productiefilm. De crackling is maar matig en de grootte van de boeketten doen hem 't ook niet. :cry: Jammer. Ik ben benieuwd wat jullie er van zeggen. :bonk:

inderdaad een stuk minder op de straatfilm wat jij zegt,zowiezo zijn op het 1e filmpje 2 stuks gebruikt toch?
maar wat een verschil alsnog mooie pot als je 2 tegelijk doet.

Hier is een straatfilmpje

movie

oh grappig zie nu pas dat jullie mijn straat filmpje hebben gebruikt.
Dit filmpje geeft echter wel een vertekend beeld. Hij is in het een wel echt heel goed met echt mooie gouden willows en de lucht was echt goed gevuld.
Laat je vooral niet afschrikken door het filmpje want het is echt een goede pot.

Back
Bovenaan