Gezocht voor interview: Vuurwerkfanaat uit (provincie) Utrecht

tristen

VWC lid
Nadat ik een topic op AVP zag heb ik gepost of ik dit ook op VWC zal zetten omdat er dan meer aandacht voor is.
Hierbij het stukje tekst:

Voor de rubriek Lust & Leven in Straatnieuws Utrecht ben ik op zoek naar iemand uit Utrecht of de provincie Utrecht met een passie voor vuurwerk.
Het lijkt ons erg leuk om voor het decembernummer iemand te interviewen die alles van vuurwerk weet. Er wordt ook een leuke foto gemaakt voor bij het verhaal.
Neem contact op via: [email protected]

Groet! Chris, Straatnieuws Utrecht

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke en interessante post tristen en bedankt voor het plaatsen, nu maar hopen dat er iemand reageert :)

Straatnieuws is toch dat blad dat zwervers verkopen? Die hebben best een aardige verspreiding zo op de stations in Nederland. Ben benieuwd hoe de rubriek er uiteindelijk uit zal komen te zien.

Straatnieuws is toch dat blad dat zwervers verkopen? Die hebben best een aardige verspreiding zo op de stations in Nederland. Ben benieuwd hoe de rubriek er uiteindelijk uit zal komen te zien.

Volgens mij ook, maar dan is het niet "Straatnieuws Utrecht". Of elke regio moet zijn eigen versie hebben?
In ieder geval; mocht het doorgaan wil ik er wel ééntje hebben, puur voor het artikel :)

Back
Bovenaan