Gezocht! Flower crown effect

ajaxciedjuhh

VWC lid
Hallo,

Dit jaar wil ik graag een klein showtje schieten met als thema: flower crown.

Zelf kan ik alleen de yellow river vinden van pangu..

Kwam net ook een duitse cake tegen met flower crown,
Alleen weet ik zo niet of die ook in nederland is omgelabeld?

Alle boxen/cakes met t flowercrown effect is welkom!
Alvast bedankt!

- Yellow river (Pangu)
-
-
-
-
-
-

P.s. let er aub wel op dat flower crown en brocade crown verschillend is, ik zoek alleen flower crowns :)
Flower crown kan je herkennen aan t glitter/blink effect, net zoals de yellow river van pangu bijvoorbeeld.

Cake 1 en cake 3 uit de Primal Insinct hebben ook wat van flower crown weg, is helaas wel een compound box bedenk ik me nu net :frusty:

De Yellow River is zeker wel de mooiste cake op de markt en heeft precies het effect wat je zoekt. Tevens ook het grootst uitgewerkt van de cakes met flower crown die ik tot nu toe nog gehad heb.

Flower crown van evolution.
In het fairy tail assortiment zitten er 2 cakes met flowercrown.
Hallucinator van VWT
Als ik het me goed herinner de laatste 2 cakes van de 6 elements van Rubro.
Solar Storm van evo eerste cake
Garden party 2 volgns mij ook de eerste cake.

Succes met je showtje!

Alleen dit effect, of artikelen met dit effect? O.a. de Alcatraz en Viking van Wolff hebben een aantal shots met het effect. Verder schiet mij de Sniper van Wolff te binnen, als hij nog ergens te vinden is.

Edit: en de Some Like it Hot (Pangu) 2016 versie.

Laatst bewerkt:
Ja precies, filmpje ook even gekeken mooie cake. Dus mania verkoopt dus spul ook alleen voor de Duitse markt.

Dat doet Rubro ook, maar vervolgens een jaar later komt ie het dan weer bij ons. Grote kans dat dat met deze cake ook zal zijn voor dit jaar! Het is inderdaad een prachtige cake en een leuke concurrent voor de Yellow River. Hoe meer van dit effect te verkrijgen is, hoe beter!

Label lijkt heel erg op de Fall Out van Mania. Zouden ze erop gewacht hebben dat die eruit gaat en dan door deze vervangen wordt? Wel een topper lijkt het.

Toppertje hoor die van Mania.

Maar in Nederland moet je inderdaad even kijken naar de Yellow River of de Grand Crown! :)

Bedankt voor de reacties!
Heb het een en ander al op papier gezet,
Meer iede-en zijn altijd welkom :)
In is er in nederland ook een full flower crown te koop (soort yellow river, maar dan zonder de blauw/rode sterren erin) ?

Iemand toevallig ook een iedee waar ik die duitse cake kan halen? (zie filmpje startpost)

Alvast bedankt!

Bedankt voor de reacties!
Heb het een en ander al op papier gezet,
Meer iede-en zijn altijd welkom :)
In is er in nederland ook een full flower crown te koop (soort yellow river, maar dan zonder de blauw/rode sterren erin) ?

Iemand toevallig ook een iedee waar ik die duitse cake kan halen? (zie filmpje startpost)

Alvast bedankt!

Toschpyro toch?

Back
Bovenaan