Geweldig vuurwerkpakket met dito naam :)

Redelijk standaard 500 grams cakes aan de onderkant.. de shell pakketjes zijn wel grappig maar het geheel is zeker geen 1500 USD waard.

Denk dat je zelfs in amerika betere deals kan krijgen als je dit los haalt.

Ik wilde zeggen "alleen voor de naam zou ik het al doen", maar dan is $1500 toch net iets té zullen we maar zeggen :rolleyes:

Weet niet hoe 'diep' dit pakket is, m.a.w. misschien zit er meer in dan je op de foto ziet. Lastig te zien op de foto, maar anders lijkt het mij ook vrij prijzig ja. De naam is wel geniaal :D

Het zijn dollars en dan rijst nog de vraag welke dollars want dat scheelt ook nog qua waarde tov de euro :)

Amerikaanse Dollars als ik zo naar de labeltjes van de cakes en shellkitjes kijk. Veel USA-vlaggen namelijk.
Dus dan kom je inderdaad rondde 1100 euro uit.

Amerikaanse Dollars als ik zo naar de labeltjes van de cakes en shellkitjes kijk. Veel USA-vlaggen namelijk.
Dus dan kom je inderdaad rondde 1100 euro uit.

Dat is best prijzig, dan hebben wij in principe hier nog niets te klagen :bonk:

Ik heb een keer een filmpje op youtube gezien van een soortgelijk pakket. Het had volgens mij niet dezelfde naam maar wel grofweg dezelfde afmeting en prijs. In dit filmpje werd het pakket helemaal uitgepakt, er kwam nog verrassend veel uit! Achter de rij potten die je op het eerste gezicht zag zaten nog veel meer potten, fonteinen en mines. Ook kwamen overal nog kleine pakjes rotjes, grondbloemen, cracklingballs e.d. tussen vandaan. Dus ik denk dat dit nog een redelijke prijs kan zijn hoor, maar ik heb natuurlijk geen idee van de kwaliteit van het vuurwerk en de effecten enzo.

Eerder voorbij zien komen trouwens, maar goed, blijft gigantisch.

MEGA ASSORTMENT!

$1,750 value for $1,499.99! Our largest assortment sure to cause you a divorce! Hope you signed a prenup!

A-009 PURCHASE IN SHOWROOMS TODAY FOR "$750.00" (after automatic premiere enrollment and 50% discount)
http://www.fireworks.com/products/item/grounds-divorce-assortment-009/

met nog fotootje:

A-009.png

Lijkt me niet veel, maar wie weet liggen prijzen ook wel hoger dan in NL? Geen idee.

Voor $750 nog niet zo gek.
Kijk eens op die site bij de 500-grammers, sorteer prijzen op volgorde van duurste naar goedkoopste.
Dan is het hier nog niet zo slecht :)

Hmmm ik heb eens een paar filmpjes bekeken en echt vrolijk wordt ik daar niet van, ik denk dat wij soms jaloers zijn dat wij niet in Polen wonen maar ook weer dankbaar dat wij in NL wonen. Wat een bizarre prijs - kwaliteit verhouding hebben ze daar zeg :bonk:

Back
Bovenaan