RemcoS
VWC lid
Van het weekend las ik in de krant dat de SP voor een geheel vuurwerkverbod in mijn gemeente is, maar dat er dan plaatsn worden aangewezen waar wel vuurwerk afgestoken mag worden, en waarschijnlijk buiten de gemeente grens.
Toevallig stond het bericht ook bij de SP op facebook, en heb ik daar op gereageerd.
Vannochtend kreeg ik een messenger bericht via de SP dat ik morgen avond welkom ben voor een gesprek.
Uiteraard heb ik al een beetje mijn huiswerk gedaan:
Inwoners gemeente en dan het geregistreerde aantal klachten bij idd vuurwerk overlast
Met afbeeldingen van de klachten
Het oog op veiligheid, als er bv 50 mensen tergelijk op een veld vuurwerk afsteken
Het evt met drank op moeten verplaatsen om vuurwerk te kijken/ En is het niet in de buurt met de auto
Verschil tussen legaal en illegaal vuurwerk
Etc etc
Maar uiteraard zullen er meerdere mensen met goed argumenten zijn
Noem maar op
Toevallig stond het bericht ook bij de SP op facebook, en heb ik daar op gereageerd.
Vannochtend kreeg ik een messenger bericht via de SP dat ik morgen avond welkom ben voor een gesprek.
Uiteraard heb ik al een beetje mijn huiswerk gedaan:
Inwoners gemeente en dan het geregistreerde aantal klachten bij idd vuurwerk overlast
Met afbeeldingen van de klachten
Het oog op veiligheid, als er bv 50 mensen tergelijk op een veld vuurwerk afsteken
Het evt met drank op moeten verplaatsen om vuurwerk te kijken/ En is het niet in de buurt met de auto
Verschil tussen legaal en illegaal vuurwerk
Etc etc
Maar uiteraard zullen er meerdere mensen met goed argumenten zijn
Noem maar op