Geraardsbergen - 31-08-2007

RedBaron

Pyroworld
CBF_mini.gif

Mocht je 4 augustus niet naar het grote vuurwerk op muziek van de Sterfeesten (geschoten door CBF) hebben kunnen gaan bij Sint Niklaas. Dan zou je deze avond in de herkansing kunnen gaan. CBF schiet dan namelijk opnieuw deze show, maar dan net achter de kerk bij de kermis in deze stad.

CBF_geraardsbergen_01-09-06_076.JPG
CBF_geraardsbergen_01-09-06_061.JPG

Je kunt deze show het beste omschrijven als het iets kleinere broertje van Sint Niklaas. Ondanks dat deze show ietsje kleiner is, is ze door de kortere opstelling tot het publiek, ook staat het vuurwerk dicher opelkaar, misschien wel intensiever dan de Ster.

Voorafgaand aan dit vuurwerk. wat om 22:00 van start gaat is er een groot vuurwerkconcert verzorgd door een groot Philharmoinsch orkest op de grote markt. Het is net als bij de ster een absolute aanrader om dit vuurwerk te gaan bekijken. Dus mocht je niet kunnen 4 aug in Sint Niklaas, óf wil je het vuurwerk van de sterfeesten nog eens een keer beleven. Dan moet je 31 augustus in Geraardsbergen zijn!

Het vuurwerk van vorigjaar is bij ons nog terug te bekijken:

2006:
*FOTOS* *VIDEO DOWNLOAD*

CBF_geraardsbergen_01-09-06_014.JPG

CBF_geraardsbergen_01-09-06_063.JPG

Afgaande op jouw verhaal en de vertoonde film kan je zeker van een aanrader spreken.
Mooie show heeft deze firma geschoten hier zeg.
Strak tempo, met zeer veel afwisseling in effecten en kleuren.
En een hele mooie afsluitende finale met mines en salutes.

Bedankt weer voor de fraaie beelden en foto,s

Ook voor deze show geldt voor mij: ik zal erbij zijn, mits ik met iemand mee kan rijden.

:bye:

Als eerste een compliment voor de geweldige foto's zeker de laatste van dit topic is werkelijk magistraal!!!
De show leende zich er ook echt voor om geweldig mooie foto's te kunnen maken!
Goed doorgeschoten met af en toe een ruststukje erg mooi gecombineerd!
Ook de blokken misstonden totaal niet op zo een afstand werkelijk erg goed!!!
Goed met de muziek mee geschoten en ook leuke nummers gebruikt...
@ De mensen die bij Merelbeke waren: Creme Brulee :p
Zeker een aanrader mocht je er in de buurt kunnen komen want het is geen klein stukje voor de meeste van ons :wink:
En een heerlijke afsluiter van een erg goede show!
Bedankt voor het delen en ik ben heel benieuwd naar het beeldmateriaal van de 31e!
:bye:

Back
Bovenaan