Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor dit krijg je geen strafblad. Maak je maar niet druk, want hij heeft tenslotte alleen maar je naam genoteerd. Verder helemaal geen proces verbaal o.i.d. Tenminste, dat kan ik niet uit je verhaal opmaken. Met 16 jaar krijg je hiervoor trouwens hooguit een taakstraf met een aantekening (geen strafblad)
KIjk dat is fijn om te horen. Dan ben ik nog goed weg gekomen met 3 rotjes.
Wat betekend dit voor een volgende keer.
Veel plezier met vegen op nieuwjaarsdag
Heeft oom agent wel om je id kaart gevraagd? Of alleen je naam?
Volgende keer gewoon binnen de officiële vuurwerktijden afsteken hé!
ID, zal het proberen![]()
Aangezien ze dan al je gegevens hebben kan je achteraf nog wat in de brievenbus krijgen, een boete of een verwijzing naar HALT.
Maar oom agent heeft jullie niet op heterdaad betrapt, je had beter niet kunnen zeggen dat het om vuurwerk ging of juist op cat1 vuurwerk aangezien de agent het alleen had over een brandje.
Mocht je geen boete of iets dergelijks krijgen dan zal het misschien wel een aantekening zijn, dus wordt je nog een keer gepakt dan zal dat wellicht ook mee tellen.
Onzin.
Niks aan de hand, hoor je nooit meer iets van.
Tegenwoordig moet de politie zichbij bedienen van bangmakerij. Kijk maar eens naar dat afschrikken van mensen die uit polen bestellen“Rotje”
Nee thnx iedereen, dan weet ik dat ik geen gezeik krijg met mijn studie want daar heb ik wel z’n goedgeorganiseerde verklaring nodig.
De politie zei dat trouwens wel. Dat niemand mij hierdoor wilde aan nemen.![]()
Door koters zoals jij wordt er nog minder draagvlak gecreerd voor het behouden van consumentenvuurwerk.