Geniet je meer van het vuurwerk voor 00.00 of tijdens/na

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Waar geniet jij nou het meest van, het stoken voor 00:00 of tijdens/na 00:00. Laat ons hier weten waar jij het meest van geniet en waarom.

Ik geniet het meest van het stoken er voor, dat is toch de langste tijd dat je afsteekt. Echter heeft dat 0:00 moment wel echt iets magisch, zoveel geknal om je heen, en dan zelf de dikste producten van de avond afsteken.

Ik ben toch echt wel iemand die graag om 0.00 stookt.
Dat moment vergt ook de meeste aandacht bij mij, omdat ik dan de strijd aan ga met mijn omgeving.
Het is voor mij de sport om het mooiste en de langste adem te hebben van iedereen.
Ieder jaar weer blije gezichten nou daar doe ik het voor.

Ik ben toch echt wel iemand die graag om 0.00 stookt.
Dat moment vergt ook de meeste aandacht bij mij, omdat ik dan de strijd aan ga met mijn omgeving.
Het is voor mij de sport om het mooiste en de langste adem te hebben van iedereen.
Ieder jaar weer blije gezichten nou daar doe ik het voor.

blijkbaar moet je ff geduld hebben als je een berichtje achter wilt laten.
Beetje raar dan ben ik van uit het verleden niet gewend . dus verwijder maar

Tja voor beide valt wat te zeggen.
Ik geniet van het stoken naar 00.00, cakes, allerlei ongein en projecten om op te bouwen naar het moment.
Gaat vaak gepaard met gemoedelijkheid van omstanders en liefhebbers, oliebol, kop koffie en wat snacks en goede momenten met de kids.
00.00 is het genieten en haal je alles wat je de afgelopen maanden bestudeerd hebt, tientallen films van gegooled hebt en overwogen hebt van stal.
Dan kom ik vaak het beste tot mijn recht en geniet ik het meest.
show geven in de straat en iedereen zien genieten is toch wel het mooiste.

dus afgewogen tegenover elkaar ben ik een 00.00 mens.

geniet eigenlijk de hele dag maar afgelopen jaren was het niet heel druk in de lucht om 00.00 en dat was wel echt genieten!

Zonder twijfel vóór 00:00. Daarna wordt het te druk op straat om lekker mijn eigen ding te doen en te genieten van het grote spul. Na middernacht steek ik alleen nog maar wat los spul af.

Bij mij speelt ook mee dat ik in de vooravond verzekerd ben van een donkere lucht, terwijl het na middernacht bij een bewolkte lucht angstaanjagend licht is door de verlichting van de kassen, die weerkaatst tegen het wolkendek. Het is alleen wel makkelijk om je lontjes te vinden.

vóór 00:00 is mijn straat redelijk leeg want er zijn maar een paar mensen in een radius van 10 deuren. Dat ons vuurwerk iedereen in de buurt naar buiten lokt is wel het trotse moment waar ik het meest op zit te wachten op de dag.

Poeh, lastige vraag is dit eigenlijk. Ik geniet op verschillende manieren voor en na 00.00. In de vooravond kan ik intens genieten van kleinere cakes, fonteinen, etc. Meestal is het dan ook nog vrij rustig op straat waardoor ik gewoon lekker in mijn eentje mijn ding kan doen. Maar als ik na 00.00 mijn mooiste boxen de lucht in sta te jagen met flink wat toeschouwers geeft dat ook echt een kick. Het verschil is denk ik dat ik voor 00.00 gewoon lekker op mijn gemakje geniet en het na 00.00 een vette adrenaline kick geeft. Allebei heeft zijn charmes!

Ook voor mij een hele lastige vraag, ik denk dat ik niet van het een meer geniet dan van het andere. Voor 00:00 is heerlijk stoken en meestal steek ik dan de producten af die wat bijzonderder zijn. Dan kan ik daar op m'n gemak rustig van genieten. Ook het meeste kleine spul wordt dan gestookt, en daar kan ik ook enorm van genieten. Tegelijkertijd is er zo veel vuurwerk, dat er ook gewoon echte rammers de lucht in gaan dan.

En na 12 uur, dan komen na een kwartiertje genieten van andermans vuurwerk de spullen tevoorschijn waar ik zelf de meeste adrenaline van krijg. De grootste boeketten, het hoogste tempo, de dikste waaiers. Om te kunnen genieten van je eigen vuurwerk terwijl er om je heen ook op heel veel plaatsen mooie producten te zien zijn is toch ook altijd wel enorm genieten.

Lastig om te zeggen, daar het allebei zijn charmes heeft. Ligt ook aan de plek waar je bent, met wie je bent. Sta je grotendeels met 2 of 3 man te stoken, gaat de lol er wellicht na 5 boxen af, terwijl er om 0:00 veel publiek is en de ooh's en aah's je om te oren vliegen. Dat geeft toch ook wel een kick wat bijdraagt aan de wijze waarop je zelf geniet.

Persoonlijk ga ik dan toch voor 0:00, omdat ik dan zelf ook veelal chaos maak en daar wel echt mijn voorkeur ligt. Hoewel, een mooie tailbak in alle rust om 19:00 kan ik ook van genieten..

Voor mij is dat absoluut wel het stoken na 00:00. Het gevoel wat dat los komt is niet te beschrijven maar juist dat gevoel herkennen wij allemaal denk ik wel. In de vooravond wordt er ook wel wat gestookt, vaak wat kleinere of juist nieuwe artikelen om in de rust van te genieten.

Een hele lastige dit....tijdens geniet ik meer van de mensen die om me heen stoken. Zelf steek ik eigenlijk nooit iets af. Vroeger genoot ik meer van het stoken na 0.00 uur omdat ik dan altijd mijn eigen showtje schoot.
Maar nu ik vader ben geworden is het geweldig om om te zien hoe mijn oudste zoon van 4 overdag geniet van het vuurwerk. Daar gaat nu ook logischerwijs mijn voorkeur naar uit.

Poeh, lastige vraag is dit eigenlijk. Ik geniet op verschillende manieren voor en na 00.00. In de vooravond kan ik intens genieten van kleinere cakes, fonteinen, etc. Meestal is het dan ook nog vrij rustig op straat waardoor ik gewoon lekker in mijn eentje mijn ding kan doen. Maar als ik na 00.00 mijn mooiste boxen de lucht in sta te jagen met flink wat toeschouwers geeft dat ook echt een kick. Het verschil is denk ik dat ik voor 00.00 gewoon lekker op mijn gemakje geniet en het na 00.00 een vette adrenaline kick geeft. Allebei heeft zijn charmes!

Ja, precies dit.

Rond 09:00 wordt ik een keer wakker om vervolgens stipt 10:00 buiten te staan met wat producten. Tegen 22:00/23:00 ben ik echt wel ingekakt en ben ik blij als ik zie dat het bijna zover is... rond 02:00 heb ik het lampje echt uit en ben ik dankbaar dat ik en de omstanders alle ledematen/ogen nog hebben.

Ik zelf geniet het meest van het vuurwerk voor 00:00. Om 18:00 even een showtje en daarna in alle rust genieten van mooie producten. De tijd nemen en het product goed beoordelen. Na 00:00 is het gevoel magisch, totaal gekkenhuis overal maar puur kijkend naar het vuurwerk is het dan anders. Volle bak rammen met die bakken. Zeker ook genieten, maar het is allemaal gehaast enzo.

Ook ik geniet meer van de tijd voor 00.00 uur. Het is dan meestal nog lekker rustig en je kunt genieten van het product. Ook stook je relaxter omdat er nog weinig anderen bezig zijn. Hoef dus minder om me heen te kijken of er niet ergens een zware knaller ligt oid van de jeugd.

Ik doe steeds minder na 0.00. Alleen nog paar mooie compounds.
Ik vind voor 0.00 veel leuker en ik krijg het ook veel bewuster mee.

Ik geniet ook meer voor de tijd van 00:00. Begin zo Rond 15:00 met afsteken tot 22:30. Op 00:00 is het druk met vuurwerk en geniet ik niet optimaal van het aangekochte vuurwerk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan