Ik weet niet per se of het meer of minder genieten is. Ik probeer vanaf 18u gelijkmatig op te bouwen zodat je de hele tijd het wow effect blijft behouden. Het eerste tijdslot zijn kleine potjes, maar daar kan ik dan enorm van genieten. Ondanks de tig uur aan straat en productiefilms die je al gekeken hebt is het ergens toch altijd een verrassing wat er bij jou in de straat uitkomt. Als dan zo'n klein cakje wat makkelijk in je hand past toch een leuk boeket produceert tovert dat altijd een grote glimlach op mijn gezicht. Er zit ook veel minder verwachting aan. Ik merkte dat ik bij de compounds ná 00:00 die niet heel dik waren ik veel minder genoot dan de dikke losse cakes van 22:00 - 00:00u. Dat is echt een leermoment, alles ná 00:00u moet ook wel echt dik zijn qua kaliber of om te compenseren qua tempo. Anders knallen de losse cakes van het tijdslot daarvoor zo'n box eruit. Wel is het zo dat ik echt sta te springen als zo'n goede compound met dik kaliber en tempo los gaat, dat is gewoon hemels.